تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد: کمک ۷ میلیاردی به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند استان

  • کد خبر : 89097
  • 12 مهر 1395 - 21:52

  معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کمک ۷۰۰ میلیونی به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند استان خبر داد. به گزارش میرملاس ، دکتر رضا سپهوند، اظهار کرد: سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان هزینه به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند استان پرداخت شده است. وی ادامه داد: این کمک‌ها به ۴۶۸۰ مورد […]

464985

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کمک ۷۰۰ میلیونی به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند استان خبر داد.

به گزارش میرملاس ، دکتر رضا سپهوند، اظهار کرد: سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان هزینه به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این کمک‌ها به ۴۶۸۰ مورد بیمار مراجعه کننده بوده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به میزان کمک‌های این معاونت به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند استان در ۶ ماهه اول امسال افزود: در این مدت بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به ۲۹۰۴ مورد مراجعه هزینه پرداخت شده است.

سپهوند با تأکید بر اینکه کمک‌های معاونت غذا و داروی استان به این بیماران محدودیت پرداختی ندارد، یادآور شد: برای بیماران تحت پوشش بیمه، ۷۰ درصد هزینه‌ها توسط سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت و ۳۰ درصد باقی مانده در صورت وجود اعتبار لازم توسط این معاونت به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه هر بیمار یک بار در ماه به این معاونت مراجعه می‌کند، تصریح کرد: ممکن است در طول سال یک بیمار چندین مرتبه جهت دریافت این کمک‌ها به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کار ارزشمندی است.
    اما یک انتقاد همیشگی اینه که اخلاق و انسانیت هم در اولویت باشه. من و خیلی های دیگه ماجرای شدا و زایمان در توالت و خیلی موارد دگه رو فراموش نکردیم. باید خاطیان مجازات می شدند و اطلاع رسان می شدکه متأسفانه فراموش شد (البته برای مسئولین وگرنه مردم هیچ وقت فراموش نمیکنند.)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.