تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نماینده مردم الیگودرز: از مراجع عظام تقلید تقاضا دارم نگذارند حق این مردم محروم و مستضعف این‌چنین پایمال شود

  • کد خبر : 89193
  • 15 مهر 1395 - 8:29

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه آب‌رسانی قمرود به تنها سرمایه مردم الیگودرز که همان آب و زمین کشاورزی‌شان بود خساراتی جبران‌ناپذیر وارد آورد. محمد خدابخشی که صبح دیروز در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور سخن می‌گفت افزود: امروز بنده به نمایندگی مردمی از خطه ایران اسلامی که […]

ds1488-copy

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای پروژه آب‌رسانی قمرود به تنها سرمایه مردم الیگودرز که همان آب و زمین کشاورزی‌شان بود خساراتی جبران‌ناپذیر وارد آورد.

محمد خدابخشی که صبح دیروز در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور سخن می‌گفت افزود: امروز بنده به نمایندگی مردمی از خطه ایران اسلامی که سال‌ها مورد کم‌لطفی مسئولان کشور قرار گرفته‌اند شما را با گوشه‌ای از درد و رنج همشهریانم آشنا می‌کنم باشد که در راه جلب رضایت خداوند و نیز انجام مسئولیت خطیری که بر عهده دارم بتوانم قدمی بردارم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه آب‌رسانی قمرود به تنها سرمایه مردم الیگودرز که همان آب و زمین کشاورزی‌شان بود خساراتی جبران‌ناپذیر وارد آورد، افزود: این خسارات چندین روستای شهرستان الیگودرز را متروکه کرده و روستاهایی که اکنون با تانکر آب‌رسانی می‌شوند نیز در حال خالی شدن از سکنه هستند. کدام مرجع و مسئولی خانه‌خرابی کشاورز و دامدار مظلوم الیگودرزی را پاسخگو است.

خدابخشی ادامه داد: از مراجع عظام تقلید، نمایندگان محترم قم به‌ویژه رئیس محترم مجلس تقاضا دارم برای جبران خسارت‌های وارده و رعایت حق‌الناس هر آنچه در توان دارند به‌کارگیرند و نگذارند حق این مردم محروم و مستضعف این‌چنین پایمال شود. عنایت به این نکته که نسبت زمین‌های آبی در لرستان و الیگودرز نصف میانگین کشوری است تخصیص عادلانه آب از سوی مسئولان را ضروری می‌کند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. آب الیگودرز و بردن حالا باید التماس کنن که یه کم حق آبه از همان آب خودشون بهشون بدن

  2. مراجع قم باید به این ظلم اشکار عکس‌العمل نشان دهند مردم قم با همین اب وضو میگیرند و نماز می خوانند ایا این نماز با اب غصبی قبول است در اصل این اب درآمد خانواده های محروم روستایی است که الان بیکار شدند و آواره شهر ها شده اند

  3. دلم برات تنگ شد واقعا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.