تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

کارکنان شرکتی مخابرات مقابل مجلس تجمع کردند

  • کد خبر : 89270
  • 17 مهر 1395 - 15:15

  به گزارش میرملاس ، جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات که از اقصا نقاط کشور خود را به پایتخت رسانده‌اند، در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مقابل مجلس تجمع کردند. این تجمع‌کنندگان خواستار این هستند که با اجرای این طرح، حقوق و مزایای یکسانی برای کارمندان شرکتی و رسمی در نظر گرفته شود. یکی از […]

photo_2016-10-08_15-13-25

 

به گزارش میرملاس ، جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات که از اقصا نقاط کشور خود را به پایتخت رسانده‌اند، در اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مقابل مجلس تجمع کردند.

این تجمع‌کنندگان خواستار این هستند که با اجرای این طرح، حقوق و مزایای یکسانی برای کارمندان شرکتی و رسمی در نظر گرفته شود.

یکی از این تجمع کنندگان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهارداشت: ما خواستار اجرای طرح طبقه بندی هستیم که بر مبنای آن حقوق و مزایای یکسانی برای کارمندان شرکتی و رسمی در نظر گرفته شود.
وی با تاکید بر این که ما نسبت به وضعیت حقوقی خود و نابرابری های موجود، اعتراض داریم، افزود: ما خواستار اجرای آیین نامه های قانونی مرتبط با خود و مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز همسان سازی حقوق و مزایای خود با سایر کارکنان هستیم.

 

مهلت ۱۵ روزه معاون پارلمانی وزیر به تجمع کنندگان
در پی تحصن کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات سراسر کشور در فضای بیرونی ساختمان مجلس شورای اسلامی معاون پارلمانی وزیر ارتباطات با حضور د. جمع تحصن کنندگان قول داد تا ۱۵ روز آینده نسبت به تغییر وضعیت کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات اقدام کند.
با تجمع کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات لرستان همگام با دیگر استانها، مقابل مجل س شورای اسلامی مهلت ۱۵ روزه تغییر وضعیت نهایی گردید.
در پی تجمع اعتراضی اکثریت کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات توابع استانهامقابل مجلس شورای اسلامی، جهت دادخواهی حقوق تضییع شده خود، شرایط استخدامی، بهبود وضعیت شغلی، قراردادمسقیم با شرکت مخابرات و حذف واسطه وطرح طبقه بندی مشاغل، تغییر وضعیت در دستور کار قرار گرفت.
بعد از تجمع صورت گرفته جلسه ای که با حضور نماینده تام الاختیار و رییس حراست شرکت مخابرات ایران، رییس حراست مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده پارلمانی وزارت با نمایندگان بخش خصوصی از چندین استان مختلف نهایتا با تعیین ظرف زمانی ۱۵ روز نسبت به تغییر وضعییت کلیه کارکنان بخش خصوصی به توافق رسیدند که این صورتجلسه در دبیرخانه مجلس شورای اسلامی نیز به ثبت رسید تا برای تجمع کنندگان قابل پیگیری باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.