تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

دور جدید فعالیت های اصولگرایان لرستان به زودی آغاز می شود/ تشکیل شورای اصول گرایان در شهرستان های استان

  • کد خبر : 89361
  • 20 مهر 1395 - 10:21

حجت السلام سید لطف الله حیات الغیب گفت: بعد از ترمیم شورای استان، انتخابات شورای اصولگرایان در مرکز استان و بعد از آن انتخابات شوراهای شهرستانهای استان برگزار می گردد.  به گزارش میرملاس به نقل از خبر لرستان، حجت الاسلام  سید لطف الله حیات الغیب عصر دیروز در پایان جلسه شورای مرکزی اصولگرایان استان لرستان در […]

img17100752

حجت السلام سید لطف الله حیات الغیب گفت: بعد از ترمیم شورای استان، انتخابات شورای اصولگرایان در مرکز استان و بعد از آن انتخابات شوراهای شهرستانهای استان برگزار می گردد.

 به گزارش میرملاس به نقل از خبر لرستان، حجت الاسلام  سید لطف الله حیات الغیب عصر دیروز در پایان جلسه شورای مرکزی اصولگرایان استان لرستان در گفتگو با لرستان خبر با تشریح مصوبات و تصمیمات و برنامه‌های جدید شورای مرکزی اصولگرایان استان لرستان اظهار داشت:” در این جلسه مقرر گردید تا جهت استفاده از ظرفیت‌های جدید ،  تعداد اعضای شورای مرکزی افزایش یافته و افراد توانمند دیگری به ترکیب این شورا اضافه گردد.

وی افزود: این کار پس از نظرخواهی از افراد حقیقی و حقوقی و فعالین در عرصه های فرهنگی و سیاسی صورت خواهد گرفت. بعد از ترمیم شورای استان،انتخابات  شورای اصولگرایان در مرکز استان و بعد از آن انتخابات شوراهای شهرستانهای استان برگزار می شود.

سخنگوی شورای مرکزی اصولگرایان استان لرستان گفت: ” با توجه به اهمیت مرکز استان و تاثیر آن بر روند شکل گیری سایر شهرستانهای استان، مقرر گردید، آقای دکتر غلامرضا عسگریان روند تشکیل شورای اصولگرایان شهرستان خرم آباد و آقای علی ماکنعلی هم شوراهای شهرستانها را دنبال  کنند.”

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.