تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

کریمی فر: توفیقات امروز دستگاه تعلیم و تربیت، مرهون پیوند بین اولیا و مربیان است

  • کد خبر : 89508
  • 22 مهر 1395 - 23:50

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پیامی با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان گفت : در سایه پیوند اولیا و مربیان است که می توانیم به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه والدین پرداخته و از ظرفیت های مادی و معنوی آنان در تربیت هرچه بهتر فرزندان میهن اسلامی بهره مند شویم. دکتر گودرز […]

54

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پیامی با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان گفت : در سایه پیوند اولیا و مربیان است که می توانیم به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه والدین پرداخته و از ظرفیت های مادی و معنوی آنان در تربیت هرچه بهتر فرزندان میهن اسلامی بهره مند شویم. دکتر گودرز کریمی فر افزود : توفیقاتی را که امروز در عرصه تعلیم و تربیت شاهدیم مرهون و مدیون نقش آفرینی آگاهانه و هوشمندانه اولیا و مربیان این سامان است.

متن پیام دکتر کریمی فر به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای پایانی مهر رادر حالی پشت سر می گذاریم که نوای پرشور حسینی  فضای مدارس  را در بر گرفته و دلهای مشتاق دانش آموزان و فرهنگیان در عزای سیدو سالار شهیدان ماتم گرفته و بی قرار است . با تسلیت سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، از  آن حضرت  مدد می گیریم تا  بتوانیم در عرصه خطیر تعلیم و تربیت رهرو صادق  خاندان عصمت و طهارت باشیم .

۲۴تا ۳۰مهر ماه هر سال یادآور پیوند مقدس بین انجمن اولیا و مربیان  است که می تواند در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت و اعتلای علمی و فرهنگی آینده سازان تعلیم و تربیت تعیین کننده باشد .

هفته پیوند اولیا و مربیان، بهترین و مناسب ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه فراهم می آورد و باید گفت که  در سایه پیوند اولیا و مربیان است که می توانیم به جلب مشارکت و همکاری صمیمانه والدین پرداخته  و از ظرفیت های مادی و معنوی  آنان در  تربیت هرچه بهتر فرزندان میهن اسلامی بهره مند شویم.

باید پذیرفت که تعلیم و  تربیت، امر خطیر و مهمّی است که به تنهایی و بدون یاری و مساعدت  خانه و مدرسه  به سرانجام نخواهد رسیدو در سایه تعامل و هم افزایی این دونهاد تاثیر گذار است که تعلیم و تربیت ثمر می دهدو از ثمر شیرین این پیوند مقدس و مبارک همگان بهره مند خواهند شد .

. هفته پیوند بین اولیا و مربیان با هدف ایجاد و ارتباط سازنده و پویا میان دو کانون ارزش آفرین و فرهنگ ساز خانه و مدرسه تلاش می کند تا در پرتو این  هم افزایی و مشارکت فعال بستر مناسبی برای بالندگی و اعتلای دانش آموزان فراهم آید چراکه باور دارد پیوند بین خانه و مدرسه رمز موفّقیّت آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده است.

 با ایجاد ارتباط صحیح علاوه براین که حضور و مشارکت مردم در بخش آموزش و پرورش فراهم می آید، بهره وری آموزشی و تربیتی ارتقا یافته و آینده بهتر و شکوفاتری در انتظار دانش آموزان  خواهد بود.

همکاران ارجمند و خانواده های گرامی :

پیوند اولیاء و مربیان زمانی می تواند رسالت آموزشی و تربیتی خاص خود را به نحو مطلوب انجام دهد که این دو  شناخت درستی از وظایف خود داشته   و نقش تربیتی خاص خود را  هم هوشمندانه و آگاهانه انجام دهند. اولیاء و مربیان، دو بال نیرومند پرواز در آسمان تربیت اند که هیچ کدام به تنهایی نمی توانند اوج گرفتن دانش آموزان، در افق های روشن فردا را فراهم آورند. والدین مهربان و معلمان دلسوز باید با یاری یکدیگر، به آینده سازان  این مرز و بوم، فرصت شکوفایی بدهندو بستری را فراهم کنند تا دانش آموزان به  خودباوری و خداباوری رسیده و مسیر درست زندگی را انتخاب کنند .

در پایان لازم می دانم بر زحمات و تلاشهای ارزنده  خانواده های عزیزو همکاران ارجمند ارج نهاده و اذعان نمایم آنچه را که امروز در عرصه تعلیم و تربیت لرستان شاهدیم مرهون و مدیون نقش آفرینی آگاهانه شماست واگر این تلاشهاو مجاهدت ها نبود توفیقات متعددی مانند کسب رتبه های دو رقمی کنکور سراسری ، ارتقاء میانگن نمرات نهایی ، کسب رتبه های برتر المپیاد ها و جشنواره های علمی ، فرهنگی و ورزشی و دهها توفیق دیگر با این سرعت امکان پذیر نبود . ازخداوند متعال توفیق همگان را مسئلت می کنم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود بر بر مدیر کل جوان و خوش فکر دولت تدبیر و امید
    انتظار داریم از جوانان هم در مجموعه سازمان استفاده کنی

  2. سلام
    درود بر دکتر گودرز کریمی
    واقعا ….. و ……………..بشر در لرستانه تبریک عرض میکنم

  3. توفیقات دستگاه تعلیم وتربیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! کدام توفیقات؟؟؟؟

  4. با این مدیرانی که در کوهدشت داره معلومه چند مرده حلاجه حالا بسیاری از معلمان ابلاغ ندارن و کلاسهای متعددی بدون معلمند…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.