تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

فرماندار نورآباد: کارخانه سرم‌سازی در شهرستان دلفان احداث می‌شود

  • کد خبر : 89514
  • 23 مهر 1395 - 0:00

جعفر طولابی اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری شرکت هلدینگ آستان قدس رضوی کارخانه سرم‌سازی در شهرستان دلفان راه‌اندازی می‌شود. وی افزود: کارخانه سرم‌سازی تنها کارخانه‌ای است که از طریق شرکت هلدینگ استان قدس رضوی به استان لرستان اختصاص پیدا کرده است. فرماندار دلفان عنوان کرد: با توجه به محرومیت شهرستان دلفان، پیگیری‌هایی برای اختصاص این کارخانه […]

1-519x415

جعفر طولابی اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری شرکت هلدینگ آستان قدس رضوی کارخانه سرم‌سازی در شهرستان دلفان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: کارخانه سرم‌سازی تنها کارخانه‌ای است که از طریق شرکت هلدینگ استان قدس رضوی به استان لرستان اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار دلفان عنوان کرد: با توجه به محرومیت شهرستان دلفان، پیگیری‌هایی برای اختصاص این کارخانه به شهرستان دلفان انجام شد و از استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان درخواست شد تا کارخانه سرم‌سازی را به این شهرستان اختصاص دهند که با توجه موجود بودن زیرساخت‌های آن استاندار لرستان با ایجاد این کارخانه در شهرستان دلفان موافقت کرد.

وی بیان کرد: مدیر شرکت هلدینگ آستان قدس رضوی پس از مکاتبه استاندار لرستان اعلام آمادگی کرده است تا برای جانمایی، وسعت و چگونگی احداث کارخانه سرم‌سازی در شهرستان دلفان حضور پیدا کند.

طولابی به اشاره به اینکه ساخت کارخانه سرم‌سازی در شهرستان دلفان سال ۹۵ اجرایی می‌شود گفت: راه‌اندازی این کارخانه در شهرستان دلفان گامی مهمی در جهت اشتغال‌زایی شهرستان است و با احداث آن در آینده زمینه راه‌اندازی صنایع زیرمجموعه وجود دارد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.