تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات به ضرر اصلاح طلبان است!/ در بین اصلاح طلبان لرستان اختلاف وجود دارد

  • کد خبر : 89604
  • 26 مهر 1395 - 7:45

  به گزارش میرملاس دکتر صادق زیبا کلام شامگاه یکشنبه در همایش اطلاح طلبان لرستان که در محل سینما ایران خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: به نظر می رسد اختلافات و اصطکاک های داخلی در بین اصلاح طلبان استان لرستان وجود دارد ولی واقعیت این است که در بسیاری از جاهای دیگر هم آسمان […]

1962013

 

به گزارش میرملاس دکتر صادق زیبا کلام شامگاه یکشنبه در همایش اطلاح طلبان لرستان که در محل سینما ایران خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: به نظر می رسد اختلافات و اصطکاک های داخلی در بین اصلاح طلبان استان لرستان وجود دارد ولی واقعیت این است که در بسیاری از جاهای دیگر هم آسمان به همین رنگ بوده و تنها لرستان نیست که اختلافات در داخل اردوگاه های اصلاح طلبان آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه نمی توان فعالین سیاسی را به خاطر وجود این اختلافات مقصر دانست، عنوان کرد: جامعه ما از منظر توسعه سیاسی، آزادی های مدنی و دموکراسی جامعه ای بسیار توسعه یافته و قوی نیست لذا وجود این اختلافات در بین فعالین سیاسی اش طبیعی است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه در دوره هایی فضای باز سیاسی که در کشور به وجود می آید متوقف شده و تشکل هایی ایجاد شده به حالت تعلیق در می آیند، بیان داشت: همین احزاب و تشکل های سیاسی که در سطح استان فعالیت می کنند علیرغم مشکلات و اختلافات اگر بتوانند در یک بازده زمانی ۱۰ تا ۲۰ ساله حضور داشته و اقدامات آن ها منع نشده و غیرفانونی اعلام نشوند بسیاری از این نارسایی ها به مرور زمان حل می شود.

زیبا کلام با بیان اینکه «من قبول ندارم که مردم ایران روحیه کار دست جمعی نداشته و فرد گرا هستند» افزود: اگر به نظر می رسد که در کارهای دسته جمعی موفق نیستیم به دلیل شرایط سیاسی بوده که در جامعه شکل گرفته است.

وی به وضعیت جبهه اصلاحات و اردوگاه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اشاره کرد و گفت: معتقدم عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات به ضرر اصلاح طلبان است در حالی که بسیاری معتقدند بهتر شد که ایشان به عرصه نیامد زیرا ممکن بود دردسرهایی ایجاد کند ولی من می گویم که حیف شد احمدی نژاد به عرصه انتخابات نیامد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. من نمی دانم کسی برای این آقای زیبا کلام تره خورد میکنه که میاد اظهار نظر میکند بابا برو پی کارخودت مردم لرستان به هرکه بخوان رای میدهند تو چکاره ای

  2. دوستم راست میگه ما مردم لرستان اگه رو فکر و ایده رای میدایدم حال و روزمون این نبود حالا….

  3. کسی که اعتقاد به انقلاب ونظام ورهبری دارد نباید باید سخنرانی شخصی بنشیند که فرمایش میکند اسرائیل را به رسمیت میشناسم چون مبارزه با اسرائیل جز سیاست های کلی نظام وامام ورهبری می باشد

  4. هو الجمیل و هو العالم عرض می شود و بارها به دفعات عرض شده تنها شخص والامقامی که حرفی برای گفتن داشت کسی نبود به غیر از شخص رییس جمهور اسبق، چرا که فقط دکتر احمدی نزاد می توانست اصولگرایان را سر افراز کند، و به یقین بدانی وجود عدم حضور ایشان مساویست با باخت بسیار سنگین به اصلاح طلبان،،حیف که قسمت مقرر نبودریال و گر نه واویلا بود. (( احمدی نزاد، بدان که همیشه در قلبها جاودانه خواهی ماند ))

  5. احمدی قهرمان،چرا رفتی از پیشمان،به جد که تنها شخص ولایی کسی نبود به غیر از دکتر محمود احمدی نژاد،بنده آرزوی اکمل را برایتان آرزومندم،دکتر جان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.