تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان خبر داد: ایجاد شش حلقه چاه آب در کوهدشت

  • کد خبر : 89997
  • 05 آبان 1395 - 18:24

  مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از ایجاد شش حلقه چاه آب در منطقه ضرونی کوهدشت خبر داد. به گزارش میرملاس ، مهندس حمیدرضا کرم‌وند ، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان کوهدشت دچار کم‌آبی شده و خیلی از چاه‌های آن از مدار خارج شده است. وی اضافه کرد: متأسفانه استفاده از آب این منطقه برای […]

212121

 

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از ایجاد شش حلقه چاه آب در منطقه ضرونی کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس ، مهندس حمیدرضا کرم‌وند ، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان کوهدشت دچار کم‌آبی شده و خیلی از چاه‌های آن از مدار خارج شده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه استفاده از آب این منطقه برای کشاورزی و کشت گیاهان آبدوستی از جمله ذرت مزید بر علت بوده و باعث افت شدید سطح آب‌های زیرزمینی آن شده است.

کرم‌وند ادامه داد: در همین راستا حفر شش حلقه چاه را در ضرونی در دستورکار داریم که با تلاش‌های شبانه روزی موفق به این کار شدیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه تأمین آب از وظایف ما نیست، افزود: با این وجود کار مطالعه، حفاری و توزیع آب را در منطقه جزء برنامه‌های خود قرار دادیم و حال توانستیم به صورت موقت آب این شهرستان را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه هزینه ایجاد این چاه‌ها ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است، گفت: باید در این منطقه مصرف آب به صورت جدی‌تری مدیریت و از کاشت محصولات آب‌دوست جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89997

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب کرموند عزیز چاهها در ملک عبدولی هستند چرا یک مدیر عامل باید اشتباه کند که می رساند که شما از حفر این چاهها بی خبرید فقط برای شما تعریف کردن پس یا اصلاح کنید یا ما دیگر اجازه خط انتقال نمی دهیم

  2. حفراینگونه چاهاکه ذخایرشون مربوط به هزاران سال پیش میباشدمتعلق به تمامی مردم است شماروبخدامسئولین عزیزبخاطرسودجویی عده ای کشاورزکه جهت پربارشدن محصولاتشان مبادرت به برداشت ازچنین آبهایی میکنند وآب شرب رابه خطرمیاندازندبرخوردکنید.چراهمش گیردادندبه کشت گندم ذرت ،چغندر،طا لبی ویاهندوانه ینهاروتشویق کنیدبسمت باغداری ،زمینهای کوهدشت پتانسیل خوبی واسه کشت انواع محصولات باغی داره که میشه بااستفاده ازآبیاری نوین قطره ای اینگونه محصولات روبه ثمرنشوند،حتی خاک این منطقه واسه کاشت زعفران نیزمناسبه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.