تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

مجمع نمایندگان استان در ارتباط با مسئله‌ی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ‌گونه نشستی نداشته است/ برخی شتابزده عمل کردند!

  • کد خبر : 90010
  • 06 آبان 1395 - 8:57

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در واکنش به حواشی انتقاد نمایندگان اصولگرای لرستان از مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی پیامی صادر کرد. به گزارش پایگاه میرملاس، در متن پیام «محمد بیرانوندی» که دیروز صادر شده، آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم به نام دانای اسرار نهان مردم فهیم و خردمند ایران و لرستان به‌ویژه حوزه‌ی انتخابات […]

img_6534-450x300
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در واکنش به حواشی انتقاد نمایندگان اصولگرای لرستان از مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه میرملاس، در متن پیام «محمد بیرانوندی» که دیروز صادر شده، آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
به نام دانای اسرار نهان
مردم فهیم و خردمند ایران و لرستان به‌ویژه حوزه‌ی انتخابات خرم‌آباد و چگنی!
 چندی پیش در رسانه‌های گروهی، خبری در خصوص حوزه‌ی فرهنگ استان لرستان منتشر شد؛ حسب وظیفه‌ای که بر عهده‌ی این خدمتگزار مردم است نکاتی در این باره یادآوری می‌گردد.
یکم: این‌جانب محمد بیرانوندی در حساس‌ترین اوقات زندگی‌ام به‌ویژه در ایام تبلیغات انتخاباتی هم حاضر نبوده‌ام که از نام و شرف و خون شهیدان، ایثارگران و رزمندگان به نفع خود سوءاستفاده کنم!
به عنوان یکی از هم‌سنگران آن مردان بی‌ادعا، همواره خود را پاسدار حرمت خون شهیدان و جانبازی رزمندگان و ایثارگران دانسته و تا هستم خود را شاگرد مکتب شهیدان و ادامه‌ی دهنده راه پر برکت آنان می‌دانم.
دوم: عکسی که در فضای مجازی از نشست مجمع نمایندگان استان لرستان منتشر شده است از جمله عکس‌های آرشیوی و بایگانی است و انتشار آن القاء یک دروغ رسانه ایست!
مجمع نمایندگان محترم استان لرستان در ارتباط با مسئله‌ی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ‌گونه نشستی نداشته است.
سوم: برای تذکر به وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس در ظرف زمانی بسیار محدودی (چند دقیقه) از این‌جانب خواسته شد اعلام نظر کنم که بنده اعلام کردم:
 متن نمایشنامه‌ی «لیلی نام تمام دختران ایران‌زمین است» را نخوانده و ندیده‌ام و از آن جایی که این‌جانب نماینده‌ی مردم خردمند و فهیم لرستان هستم به خود اجازه نمی‌دهم به نمایندگی از آنان هیچ مسئله‌ای را به شکل کورکورانه تائید و یا رد و انکار کنم.
اما بر اساس آرمانی که داریم هرگونه توهین به جایگاه؛ مقام و منزلت بلند رزمندگان، ایثارگران و شهیدان راه میهن و معنویت را در هر قالب و ژانر هنری محکوم می‌کنیم!
چهارم: ای‌کاش کسانی که شتاب‌زده در مورد این‌جانب به داوری نشستند پیش از آن‌که دفتر خود را با داوری‌های ناروا بیارایند مسائل و پرسش‌ها را با این‌جانب مطرح می‌کردند به‌هرحال از خداوند می‌خواهیم بستری فراهم کند تا در آن جز به رضا و خشنودی حضرت ایشان نیندیشیم!
دفاعمان از ارزش‌ها برای او و اعلام مخالفتمان با منکرات نیز برای رضای ایشان باشد!
محمد بیرانوندی/ نماینده‌ی مردم حوزه‌ی انتخابات خرم‌آباد، چگنی و بخش‌های تابعه
منبع: کانال دکتر محمد بیرانوندی
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.