تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

کریمی فر: تفکر بسیجی، صلح، امنیت، اقتدار و عزت را برای کشور به ارمغان می آورد

  • کد خبر : 90117
  • 07 آبان 1395 - 21:02

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه آغاز هفته بسیج دانش آموزی با گرامیداشت یادو خاطره ۹۰۷ شهید دانش آموز استان لرستان گفت : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. دکتر گودرز کریمی فر به فعالیت ۱۷۰ […]

54

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه آغاز هفته بسیج دانش آموزی با گرامیداشت یادو خاطره ۹۰۷ شهید دانش آموز استان لرستان گفت : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. دکتر گودرز کریمی فر به فعالیت ۱۷۰ هزار دانش آموز بسیجی اشاره کردو افزود : تفکر بسیجی ، صلح ،امنیت ،اقتدارو عزت را برای کشور به ارمغان می آورد.

کریمی فر  شهید محمد حسین فهمیده  را الگوی دانش آموزان بسیجی برشمردو خاطر نشان کرد :بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند . وی به کلامی از بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل (ره) اشاره کردو افزود : بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشان گرفته‌اند . کریمی فر به اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت برای انتقال فرهنگ ایثار ،جهاد و شهادت به نسل جوان اشاره کردو گفت : باید پیام و آرمان های شهدا نسل به نسل هنرمندانه به نسل های آینده ساز انتقال پیدا کندو دانش آموزان فراموش نکنند که دانش آموزان و معلمان شهید با رشادت ،پایمردی و از خودگدشتگی در مقابل زورگویان و مستکبران ایستادند و با نثار جان شیرین خود امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ،عرصه امروز نبرد را برای دانش آموزان عرصه علمی ،فرهنگی و فناوری عنوان کرد و گفت : بسیج دانش آموزی با اجرای طرح آیه های تمدن و حمایت مادی و معنوی از دانش آموزان ممتاز تلاش می کند تا در این عرصه حضوری بانشاط و تاثیر گذار داشته باشد .

کریمی فر تاکید کرد : تشکیل بسیج در نظام مقدس  جمهوری اسلامی یقیناً از برکات و الطاف الهی  است  ،چرا که اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی توانستیم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم. وی ادامه داد : تا زمانی که کشور محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است و هیچ کشوری در هیچ زمانی بدون امنیت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد .

کریمی فر در پایان سخنان خود به حضور دانش آموزان بسیجی در طرح هجرت ۳اشاره کرد و افزود : هفته بسیج دانش آموزی یاد آور فداکاری و جان فشانی دلیر مردانی است که با عشق حسینی (ع) به فرمان امام خمینی (ره) سر نهادند و برای پیروزی اسلام و سربلندی ایران عزیز ، جان شیرین خود را فدا کردند تا ملت مسلمان به آرامش ، سعادت و خوشبختی برسد و ایران اسلامی در تاریخ بدرخشد و نقش آفرینی کند و امروز هم آماده است تا با سرلوحه قراردادن منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) در اعتلای فرهنگ تعلیم و تربیت نقش آفرینی کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام مدیر محترم سایت
    روز پنجشنبه ۶ آبان ماه رزمایش بلایای طبیعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در کوهدشت برگزار شد اما متاسفانه سایت شما حتی یه خبر از این رزمایش در سایتتون درج نکردید
    موفق و موید باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.