تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

فاضلاب شهر معمولان وارد «کشکان» می‌شود/ آلودگی شدید رودخانه

  • کد خبر : 90481
  • 12 آبان 1395 - 14:16

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، عباس محمودی ظهر سه شنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان پلدختر در سخنانی با اشاره به ورود فاضلاب شهر معمولان و دهستان «افرینه» به رودخانه کشکان اظهار داشت: همچنین کشتارگاه مرغی که در «پشت تنگ» معمولان واقع شده زباله های خود را وارد رودخانه کشکان کرده و موجب […]

1764869به گزارش میرملاس به نقل از مهر، عباس محمودی ظهر سه شنبه در جلسه شورای سلامت شهرستان پلدختر در سخنانی با اشاره به ورود فاضلاب شهر معمولان و دهستان «افرینه» به رودخانه کشکان اظهار داشت: همچنین کشتارگاه مرغی که در «پشت تنگ» معمولان واقع شده زباله های خود را وارد رودخانه کشکان کرده و موجب آلودگی شدیدی در این رودخانه شده است.

محمودی با بیان اینکه دامپزشکی، بهداشت و محیط زیست می توانند مشکل  آلودگی این کشتارگاه را پیگیری و حل کنند گفت: یکی دیگر از مشکلات موجود کمبود نیروی دامپزشکی در کشتارگاه معمولان است.

بخشدار معمولان در ادامه سخنان خود با اشاره به وعده وزیر بهداشت در رابطه با شبانه روزی کردن درمانگاه معمولان اظهار داشت: این امر تا کنون محقق نشده و این در حالیست که تعداد پزشکان و کادر درمانی آن نیز کاهش یافته و امکانات اولیه آن نیز در حال از بین رفتن هستند.

علی نظر نظری مدیر جهاد کشاورزی پلدختر نیز در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: شهرداری پلدختر زباله های خانگی و بیمارستانی شهر را در زمینی مقابل جهادکشاورزی دپو می کند که این امر سلامت کشاورزان و رهگذران را به خطر انداخته است.

وی افزود: مدت سه سال است شهرداری پلدختر زباله های جمع آوری شده را روبروی درب ورودی جهاد کشاورزی دپو می کند به صورتی که بوی تعفن آن مردم را آزار می دهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر با بیان اینکه این وضعیت که شهرداری پلدختر  ایجاد کرده در شان مردم یک شهر نیست گفت: زباله های دپو شده روبروی جهاد کشاورزی شامل زباله شهری، بیمارستانی و عفونی است.

نظری تصریح کرد: وظیفه شهرداری آبادانی و توسعه شهر بوده و این در حالیست که عملکرد مناسبی را در این زمینه از سوی شهرداری پلدختر شاهد نیستیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.