تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیرکل بیمه کارآفرین لرستان: پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیون تومان بیمه به مغازه دارن پاساژ قائم خرم آباد

  • کد خبر : 90492
  • 13 آبان 1395 - 10:31

  به گزارش میرملاس ؛ سید محمد صادق شاهرخی مدیرکل بیمه کارآفرین لرستان در امراسم پرداخت خسارت به زیان دیدگان حادثه آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد بر لزوم اشاعه فرهنگ بیمه در میان افراد جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: در همه بخش ها جز جرائم عمد همه مسئولیت های مدنی افراد در جامعه […]

photo_2016-11-03_10-29-56

 

به گزارش میرملاس ؛ سید محمد صادق شاهرخی مدیرکل بیمه کارآفرین لرستان در امراسم پرداخت خسارت به زیان دیدگان حادثه آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد بر لزوم اشاعه فرهنگ بیمه در میان افراد جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: در همه بخش ها جز جرائم عمد همه مسئولیت های مدنی افراد در جامعه قابل پوشش بیمه ای است.

وی از صدا و سیمای مرکز لرستان به خاطر عدم تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص اهمیت موضوع بیمه انتقاد کرد و گفت: صدا و سیما تصور می کند شرکت های بیمه ای تنها به فکر سود خود بوده و در زمینه آشنایی مردم با خدمات مختلف بیمه ای فعالیت نمی کند لذا این تفکری که بین رسانه ملی ما در استان است باید تغییر کرده و با دعوت از چندین کارشناس بیمه ای زمینه آشنایی مردم با انواع خدمات بیمه ای را فراهم کند.

مدیرکل بیمه کارآفرین لرستان از زحمات مدیرکل مدیریت بحران استان به خاطر پیگیری های جدی مسائل خسارت دیدگان پاساژ قائم خرم آباد تقدیر کرد و بیان داشت: از مسئولان استان انتظار داریم پیگیری های لازم برای شناسایی مقصر یا مقصرین اصلی آتش سوزی پاساژ قائم را انجام داده تا زندگی از دست رفته بسیاری از مغازه داران به حالت مطلوب برگردد.

شاهرخی با اشاره به اینکه از ۱۳۶ واحد مستقر در پاساژ قائم تنها ۱۱ واحد تحت پوشش بیمه کارآفرین بوده اند، عنوان کرد: سال گذشته ۲۵ واحد از این پاساژ تحت پوشش بیمه کارآفرین بوده ولی در سال جاری نسبت به تمدید بیمه خود اقدامی نکرده اند.

وی گفت: در مجموع کل حق بیمه پرداختی از سوی ۱۱ واحد پاساژ قائم حدود ۸۰۰ هزار بوده که بابت آن به مغازه داران این ۱۱ واحد ۴۴۷ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان پرداخت شد.

 

photo_2016-11-03_10-57-13

photo_2016-11-03_11-18-14

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود خدا بر کسانی که مهمترین دغدغه زندگیشان خدمت به خلق خداست چرا که خود خداوند در این بار فرمود که از بالاترین عبادات خدمت به خلق خداست.دست مریزاد به مدیرکل بیمه کارآفرین و سایر همکارانشان و همچنین مدیر زحمت کش این شرکت در شهرستان بروجرد جناب آقای ستار قهرمانی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.