تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

هاشمی: وزیر وقت اطلاعات در زمان بررسی صلاحیت‌های ۹۲ به شورای نگهبان گفته بود هاشمی با رأی بی‌سابقه‌ای می‌آید و همه رشته‌های ۱۰ ساله ما را پنبه می‌کند!

  • کد خبر : 90495
  • 12 آبان 1395 - 20:07

به گزارش میرملاس هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای روشن شدن مسئله‌ی چرایی مخالفت بعضی‌ها با ایشان، به ردّ صلاحیت‌شان در انتخابات ۹۲ اشاره کرد و گفت: وزیر وقت اطلاعات در زمان بررسی صلاحیت‌ها، به شورای نگهبان رفته و گفته بود که با این اقبالی که روز‌به‌روز و بلکه ساعت به ساعت به […]

139307151303045873797254
به گزارش میرملاس هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای روشن شدن مسئله‌ی چرایی مخالفت بعضی‌ها با ایشان، به ردّ صلاحیت‌شان در انتخابات ۹۲ اشاره کرد و گفت: وزیر وقت اطلاعات در زمان بررسی صلاحیت‌ها، به شورای نگهبان رفته و گفته بود که با این اقبالی که روز‌به‌روز و بلکه ساعت به ساعت به ایشان می‌شود، با رأی بی‌سابقه‌ای می‌آید و همه رشته‌های ۱۰ ساله ما را پنبه می‌کند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در پاسخ به این سؤال که «مهمترین نگرانی شما برای آینده نظام چیست؟»، گفت: ناامیدی مردم نه برای نظام ما، بلکه برای هر حاکمیتی باعث نگرانی است. مخصوصاً نظام ما که با حضور مردم به پیروزی رسید، تثبیت شد، ادامه یافت و آن جنگ باعظمت و خطرناک را پشت سر گذاشت و کشور را ساخت.
منبع: روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. زنده باد خامنه ای وهاشمی دوچهره ی اصلی انقلاب

  2. مرگ بر فتنه گر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.