تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ثبت نام طرح بزرگ تسنیم قرآن در دانشگاه پیام نور لرستان آغاز شد

  • کد خبر : 90513
  • 12 آبان 1395 - 21:35

به گزارش میرملاس مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان از آغاز ثبت نام طرح بزرگ قرآنی تسنیم در مراکز و واحدهای این دانشگاه خبر داد. مراد ویسی گفت: براساس تفاهم نامه هایی که معاونت محترم فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و […]

photo_2017-04-02_21-39-31

به گزارش میرملاس مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور لرستان از آغاز ثبت نام طرح بزرگ قرآنی تسنیم در مراکز و واحدهای این دانشگاه خبر داد.

مراد ویسی گفت: براساس تفاهم نامه هایی که معاونت محترم فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان د ارالقرآن کریم کشور منعقد نموده اند ،طرح تسنیم قرآن در سه سطح؛جمال قرآن ، کمال قرآن و دوام قرآن اجرا می شود.

وی ادامه داد: در بخش جمال قرآن که مربوط به صوت و لحن و تجوید قرآن است ،مدیران فرهنگی مراکز/ واحدها از دانشجویانی که در این زمینه تبحر و استعداد دارند ثبت نام می نمایند، و این بخش از طرح با همکاری سازمان دارالقرآن کریم انجام می شود.

در بخش کمال قرآن که مربوط به تفسیر مفاهیم قرآن است با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتبی که توسط این معاونت تالیف شده در اختیار قرآن پژوهان قرار می گیرد،ثبت نام بعمل می آید.

در بخش دوام قرآن که مربوط به حفظ قرآن است و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه انجام می پذیرد و از متقاضیان در زمینه حفظ جزء۳۰ و جزء۱ و سه جزءقرآن ثبت نام بعمل می آورند.

ویسی بیان داشت:اساتید و کارکنان مراکز/ واحدها نیز می توانند در این طرح بزرگ ثبت نام نمایند. وی گفت جهت بهره مندی قرآن پژوهان از چشمه زلال معرفت قرآنی از اساتید مجرب در زمینه علوم قرآنی استفاده می شود.

ویسی همچنین گفت: از مزایای این طرح جامعیت آن است که متقاضیان می توانند در هر سطحی از قرآن که مایل باشند شرکت نمایند.

از دیگر مزایای آن اجرای اردوهای زیارتی  به مشهد مقدس و اماکن مقدس است.

ویسی در پایان ابراز امیدواری کردند که این طرح باعث تحولی بزرگ در زمینه یادگیری و ارتباط بیشتر جامعه دانشگاهی با قرآن کریم است. ایشان از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان خواست تا با مراجعه به ادارات فرهنگی در مراکز/واحدها نسبت به ثت نام اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام برادر ویسی تشکر از زحمات وافر واطلاع رسانی فوری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.