تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نماینده بروجرد: اینکه پزشکان تنها ساعاتی را در روستاها مستقر شوند قابل قبول نیست

  • کد خبر : 90559
  • 14 آبان 1395 - 9:45

به گزارش میرملاس علاء الدین بروجردی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه های خیر ساز شهرستان بروجرد در حوزه سلامت گفت: بدون تردید آنچه که توسط خیران برای اجرای پروژه های حوزه سلامت صورت گرفت یک عبادت بود و این همکاری ارزشمند جمعی قابل تقدیر است. وی ادامه داد: در شهرستان بروجرد کاستی های فراوانی در […]

2180865

به گزارش میرملاس علاء الدین بروجردی شامگاه پنج شنبه در مراسم افتتاح پروژه های خیر ساز شهرستان بروجرد در حوزه سلامت گفت: بدون تردید آنچه که توسط خیران برای اجرای پروژه های حوزه سلامت صورت گرفت یک عبادت بود و این همکاری ارزشمند جمعی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در شهرستان بروجرد کاستی های فراوانی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد که امیدواریم با همت خیران سلامت و حمایت علوم پزشکی شاهد رفع آنها باشیم.

بروجردی همچنین بر ضرورت خدمات رسانی به روستائیان در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: اینکه در یک روستای سه تا چهار هزار نفری یک پزشک نیز حضور نداشته باشد مطلوب نیست و این امر یک ایراد اساسی در سطح ملی است.

وی با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور پزشک در اینگونه روستاها را الزام کنند گفت: باید خانه پزشک نیز در روستاها مانند خانه های عالم ایجاد شود تا زمینه ماندگاری پزشکان در روستا فراهم شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اینکه پزشکان تنها ساعاتی را در روستاها مستقر شوند قابل قبول نیست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب آقای بروجردی:آیا کسی هست به گفته های شما گوش کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.