تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ملکشاهی: لایحه مقابله با «تقلب» در تهیه آثار علمی تدوین شده است

  • کد خبر : 91005
  • 26 آبان 1395 - 13:29

به گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی از بررسی نامه‌ها و مکاتبات این کمیسیون با هیات رئیسه مجلس خبر داد و گفت: این مکاتبات جهت دقت در ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌ها بود تا بعد از این طرح و لوایح مرتبط با کمیسیون حقوقی و قضایی به سایر کمیسیون‌ها ارجاع نشود. نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی […]

%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c-1

به گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی از بررسی نامه‌ها و مکاتبات این کمیسیون با هیات رئیسه مجلس خبر داد و گفت: این مکاتبات جهت دقت در ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌ها بود تا بعد از این طرح و لوایح مرتبط با کمیسیون حقوقی و قضایی به سایر کمیسیون‌ها ارجاع نشود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده (۳۵۳)  قانون آیین‌دادرسی کیفری درخصوص اجرای علنی دادرسی درباره جرائم اقتصادی را دیگر موضوع این جلسه دانست و گفت: بر اساس این طرح جلسات مفسدان اقتصادی با تخلف بیش از ۱۰ میلیارد باید به صورت علنی برگزار شود کما اینکه اسامی متخلفان به صورت کامل نام برده شود.

وی افزود: طبق طرح الحاق یک تبصره به ماده (۳۵۳)  قانون آیین‌دادرسی کیفری درخصوص اجرای علنی دادرسی درباره جرائم اقتصادی، از انتشار اسامی متخلفان مذکور به شکل مخفف باید پرهیز شود، اما مجرمانی که تبرئه می‌شوند هم باید از سوی دادگاه اعلام شوند. این طرح به طور کامل در جلسه کمیسیون بررسی شد اما رای‌گیری آن به جلسه بعد موکول شد.

ملکشاهی یادآور شد: لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، متاسفانه برخی موسسات اقدام به تدوین پایان‌نامه‌ و فروش آن می‌کنند که این کار به نوعی تقلب و کلاه‌برداری است، لذا تلاش خواهد شد تا این لایحه به تصویب برسد چراکه از سوی وزارت علوم و تحقیقات ساماندهی صورت گرفته و موجب کاهش تخلفات می‌شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی عناوین مجرمانه برای عرضه‌کننده‌های آثار تقلبی تعریف شده است.

منبع: خانه ملت

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. ای کاش با همت دکتر ملکشاهی لایحه مبارزه با تقلب در انتخابات هم تدوین واجرا شود.

  2. علی دمت گرم خوب گفتی

  3. یک لایحه هم برای …….تصویب کن که قانونی عمل کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. خداشاهدوگواه وناظربراعمال همه است.تقلب تقلبه چه مقاله باشه چه انتخابات هردوگناه است.

  5. “مبارزه با تقلب در عمل ” به نظر بهتر میاد!

  6. حاجی الان به کجا رسیدی.!!!!؟؟

  7. حتما به جای ر – گ میگید ه- م – ق

  8. انشالله با درایت حاجی این امر مهم نیز تصویب خواهد شد ودیگر شاهد ارا بیش از جمعیت کل در رومشگان نخواهیم بود واگر اینبار هم پیروز شدیم دیگه اعتراض نکنیدالبته تا ان موقع جمعیت رومشگان به اندازه کوهدشت وبخش های تابع خواهد شد

  9. خیلی مایلم که مصادیق حق الناس رابدانم .دوم اینکه به نظر شما ایا کسی که بداند حق الناس مهم مهم مهمی برگردن دارد وظیفه اش چیست؟مثلا اگرکسی بداند که منصبی را که حق دیگری است واوبه زور وتذویر وزر غصبش کرده چه باید بکند ؟واقعا محتاج روشنگری هستم

  10. من مات و مبهوتم چی بگم

  11. شما که خود از بزرگان……… هستید!!!!!!!
    حیا کنید لطفا!!!! بی شرمی هم حدی دارد

  12. جمع کنید این بساط رو……….فتنه گران.

  13. …………….. گفتی تقلب ناجور منقلب شدم،گفتم خدایی ناکرده ……………………. کوهدشت حرف نزنه که چی دیدیم و چی شد

  14. بهنام جان بی شرم کیست؟؟؟؟؟؟؟آیا کسی نیست که تقلب را ………… واز آن تبری میجوید؟؟؟؟ چو دانی وپرسی سوالت خطاست….
    ا
    ن ا
    ت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.