تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سفر ۱۲ ساعته استاندار به دور افتاده ترین روستاهای الیگودرز/ راه اتصال الیگودرز به استان خوزستان احداث می شود

  • کد خبر : 91255
  • 01 آذر 1395 - 8:04

به گزارش میرملاس صبح دیروز یکشنبه مهندس هوشنگ بازوند سفر ۱۲ ساعته ای به دور افتاده ترین روستاهای بخش بشارت ذلقی شهرستان الیگودرز داشت. در این سفر مهندس بازوند استاندار لرستان به اتفاق جمعی از مدیران و همراه با فرماندار، نماینده و امام جمعه شهرستان الیگودرز به مناطق بسیار محروم بخش ذلقی این شهرستان سفر […]

photo_2016-11-21_07-59-13

به گزارش میرملاس صبح دیروز یکشنبه مهندس هوشنگ بازوند سفر ۱۲ ساعته ای به دور افتاده ترین روستاهای بخش بشارت ذلقی شهرستان الیگودرز داشت.

در این سفر مهندس بازوند استاندار لرستان به اتفاق جمعی از مدیران و همراه با فرماندار، نماینده و امام جمعه شهرستان الیگودرز به مناطق بسیار محروم بخش ذلقی این شهرستان سفر نمود.
مناطق محروم مورد بازدید،آخرین روستاهای شهرستان الیگودرز،پشت دره ها و ستیغ ارتفاعات سر به فلک کشیده زاگرس و در مرز استان چارمحال و بختیاری و همجوار با شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان بودند.
جاده خاکی دسترسی به این روستاها-که چندین دهه از عمر آن می گذرد- در نیمی از سال بدلیل برف و یخبندان تقریبا مسدود است و خسارات جانی و مالی فراوانی را به روستاییان وارد می کند.
به دستور مهندس بازوند، اداره کل راه و شهرسازی قرارداد بهسازی و احداث جاده دسترسی از مرکز بخش به روستای دستگرد را حداکثر تا یک ماه دیگر با پیمانکار واجد شرایط و پس از طی مراحل مناقصه منعقد خواهد نمود.
همچنین به دستور مهندس بازوند، فاز اول طرح مطالعات احداث جاده جدید دستگرد به لیروک تا بهمن ماه سالجاری ارائه و سپس نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام خواهد شد.
با احداث این دو مسیر و بهسازی سایر نقاط صعب العبور، دسترسی به سد لیروک امکان پذیر شده و زمینه برقراری ارتباط زمینی و اتصال دو شهرستان الیگودرز و مسجد سلیمان استان خوزستان فراهم خواهد شد.
گفتنی است این سفر، دومین حضور مهندس بازوند در این منطقه محروم طی یک سال اخیر است و ۸۰ درصد از مصوبات سفر قبلی تاکنون عملیاتی شده یا در حال اجراست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آفرین باید گفت به کسی که مشکلات مردم رو حل کند. آفرین به بازوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.