تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

معاون راه و شهرسازی لرستان: ۱۶۵۱ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان وجود دارد!

  • کد خبر : 91351
  • 02 آذر 1395 - 8:13

معاون راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۶۵۱ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان وجود دارد. به گزارش میرملاس فرشاد رضایی در جلسه شورای مسکن استان بیان کرد: برنامه ما برای سال جاری افتتاح اکثریت واحدهای مسکن مهر استان بود که در ۶ ماهه نخست امسال ۲۸۰۰ واحد افتتاح شد. وی با اشاره به اینکه تاکنون […]

%d9%85%d8%b3%da%a9%d9%86-%d9%85%d9%87%d8%b1

معاون راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۶۵۱ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان وجود دارد.

به گزارش میرملاس فرشاد رضایی در جلسه شورای مسکن استان بیان کرد: برنامه ما برای سال جاری افتتاح اکثریت واحدهای مسکن مهر استان بود که در ۶ ماهه نخست امسال ۲۸۰۰ واحد افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۶ هزار و ۱۶ واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده است، اضافه کرد: ۷۸۷۸  واحد از پروژه‌های مسکن مهر استان به بهره‌برداری نرسیده‌اند که از این تعداد ۴۴۰۱ واحد در حال طی کردن روند طبیعی خود برای افتتاح هستند.

رضایی ادامه داد: از کل پروژه‌های مسکن مهر استان که به بهره‌برداری نرسیده‌اند، ۱۷۲۸ واحد آنها خودمالک هستند.

معاون راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: از کل واحدهای افتتاح نشده مسکن مهر استان به استثنای واحدهای خودمالک، ۲۱۳۸ واحد دولتی وجود دارد که روند طبیعی خود را برای افتتاح طی می‌کنند و ۱۰۳۸ واحد آنها پیشرفتی ۳۰ درصدی دارند که ۴۶۸ واحد از آنها در پروژه مسکن مهر فاز یک خرم‌آباد، ۱۴۰ واحد در فاز ۲  و ۲۸۸ واحد در تعاونی شهرداری  این شهر، ۵۰ واحد در تعاونی دانشگاه آزاد بروجرد و ۱۴۴ واحد در الیگودرز هستند.

وی یادآور شد: ۱۶۵۱ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان وجود دارد که تاکنون به بهره‌برداری نرسیده‌اند. الیگودرز ۴۳۲ واحد، پلدختر ۲۸۰ واحد و خرم‌آباد ۹۰۰ واحد بدون متقاضی دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: تا پایان سال‌جاری ۱۲۶۳ واحد مسکن مهر دولتی افتتاح خواهد شد و سال آینده نیز ۱۸۷۵ واحد آنها به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.