تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

«نظریان» به عنوان رئیس مجتمع فرهنگی، ورزشی، توان‌بخشی ایثار لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 91413
  • 03 آذر 1395 - 8:19

به گزارش پایگاه میرملاس، مرتضی نظریان به عنوان رئیس مجتمع فرهنگی، ورزشی، توان‌بخشی ایثار لرستان منصوب شد. وی قبلاً رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهدشت بود که هفته قبل «مجتبی یاراحمدی» به عنوان جایگزین وی منصوب شد. مدیرعامل موسسه ایثار در مراسم معارفه رئیس مجتمع فرهنگی ورزشی توان‌بخشی ایثار لرستان که صبح دیروز […]

photo_2016-11-23_08-17-41
به گزارش پایگاه میرملاس، مرتضی نظریان به عنوان رئیس مجتمع فرهنگی، ورزشی، توان‌بخشی ایثار لرستان منصوب شد. وی قبلاً رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهدشت بود که هفته قبل «مجتبی یاراحمدی» به عنوان جایگزین وی منصوب شد.
مدیرعامل موسسه ایثار در مراسم معارفه رئیس مجتمع فرهنگی ورزشی توان‌بخشی ایثار لرستان که صبح دیروز ۲ آذرماه در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد گفت: موسسه ایثار در کل کشور ۲۱۳ مرکز تحت پوشش دارد اعم از درمانی، توان‌بخشی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی دارد و نگاه موسسه ایثار از بخش دولتی به بخش غیردولتی معطوف شده به صورتی که به هیچ عنوان نباید از بودجه عمومی دولت هزینه کرد و تمامی هزینه‌ها از محل درآمد خود مجتمع پرداخت شود.
پورحاج رضایی، افزود: مسئولیت مجتمع به عهده مدیر آن است و تمام هزینه‌ها و درآمدها باید به شکل خودگردان تأمین شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان گفت: برای اتمام کار توانبخشی تلاش‌های مضاعفی در ماه‌های گذشته صورت گرفته چرا که با توجه به شرایطی که مستولی شده بود و موانعی که بوجود آمد و کار ساخت مجتمع را متوقف کرد، برای افتتاح و پایان کار ساخت مجتمع با همراهی و همکاری تمامی قسمت‌ها و مسئولین هم‌اکنون در آستانه افتتاح هستیم.
مراد روشنی افزود: قبلاً پورحاج رضایی از این مجموعه بازدید داشته‌اند که در روند کار اثربخشی فراوانی داشته است.
روشنی خاطرنشان کرد: خدمت به ایثارگران توفیق کمی نیست و باید تمام تلاش خود را در این مسیر به کار ببندیم.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. با سلام وعرض تبریک خدمت جناب اقای نظریان با ارزوی موفقیت های روزافزون که شایسته شماست. وبا عرض تبریک خدمت اقای یاراحمدی برای شما بزرگواران ارزوی موفقیت دارم.

  2. ضمن عرض تبریک آرزوی موفقیت برای حضرتعالی دارم

  3. برادرگرامی جناب آقای نظریان

    با احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند باری تعالی توفیقات روز افزونتان را آرزومندم. رجاء واثق دارم که دراین عرصه جدید نیز همچون عرصه های دیگر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کماکان موفق، مؤید و پیروز باشید

  4. حیف که عقیده خود را به ملکشاهی فروختی و این هم احترام ایشان بود به شما برادر دوست داشتنی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.