تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: نباید بین نسل‎های جدید و قدیم انقلاب انقطاع و فاصله ایجاد شود

  • کد خبر : 91597
  • 06 آذر 1395 - 11:19

به گزارش میرملاس مراد روشنی در جلسه استانی شاهد که به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین و تاثیرگذارترین نهادی است که می‎تواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همت گمارد؛ چراکه ترویج این فرهنگ یکی از رسالت‎های مهم آموزش و پرورش است. وی به خدمات دستگاه تعلیم و […]

photo_2016-11-19_11-30-27

به گزارش میرملاس مراد روشنی در جلسه استانی شاهد که به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین و تاثیرگذارترین نهادی است که می‎تواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همت گمارد؛ چراکه ترویج این فرهنگ یکی از رسالت‎های مهم آموزش و پرورش است.

وی به خدمات دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود : آموزش و پرورش از دستگاه‎های پیشتاز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

روشنی تأکید کرد: باید سندی را تدوین کرد تا رقابتی سالم و معنوی بین مدارس در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‎وجود آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: مدیران با طرح و برنامه، ایده و خلاقیت خود می‎توانند فرهنگ ناب شهادت را در جامعه ساری و جاری کنند.

وی اضافه کرد: به هر مقداری که در جامعه فرهنگ ایثار و شهادت توفیق حاصل شود؛ به همان میزان از آسیب‎های اجتماعی کاسته خواهد شد.

روشنی کار بدون هدف و برنامه را ناموفق عنوان کرد و گفت: فرهنگ‎سازی در حوزه ایثار و شهادت نیاز به برنامه‎ریزی دقیق و جامع دارد و اصولاً کار بدون برنامه‎ریزی سرانجامی نخواهد داشت. فرهنگ‎سازی ایثار و شهادت باید در قالب هنر و اندیشه باشد تا ماندگاری داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، ۹۰۷ شهید دانش‎آموز را سرمایه‎ای عظیم برای آموزش و پرورش قلمداد کرد و افزود: باید از این سرمایه‎ها برای تحقق اهداف کلان تعلیم و تربیت استفاده کرد.

وی فعالیت‎های فرهنگی هنری، ورزشی و قرآنی را ابزاری مهم برای نهادینه کردن این فرهنگ در مدارس دانست و تأکید کرد: نباید اجازه دهیم بین نسل‎های جدید و قدیم انقلاب انقطاع و فاصله ایجاد شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. بیش از۳۷ ساله مدیره هنوز…..

  2. خدا را به حرمت خون شهدا قسم میدیم کسانی که بانی سیاسی کاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بوده وهستند نبخشد.

    حیف شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    گناه نا بخشودنی….

  3. لیاقت دارد موجب فخر این شهرستان است

  4. هیچ چیزی بی دلیل نیست.شایستگی دارند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.