تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ملکشاهی راد: برای پاسخگوئی به عرضه نیروی کار باید فرصت‌های شغلی متناسبی ایجاد کنیم

  • کد خبر : 91670
  • 07 آذر 1395 - 10:01

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد در بازدید از مدیریت بانک صنعت و معدن استان، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، ایجاد اشتغال امری ضروری است و بانک صنعت و معدن می‌تواند در این زمینه نقش‎آفرین باشد. وی افزود: برای پاسخگوئی به عرضه نیروی کار باید فرصت‌های شغلی متناسبی ایجاد کنیم […]

2134598

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد در بازدید از مدیریت بانک صنعت و معدن استان، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور، ایجاد اشتغال امری ضروری است و بانک صنعت و معدن می‌تواند در این زمینه نقش‎آفرین باشد.

وی افزود: برای پاسخگوئی به عرضه نیروی کار باید فرصت‌های شغلی متناسبی ایجاد کنیم و بر این اساس تأکید و تمرکز بر بنگاه‌های کوچک و متوسط که با سرمایه کمتر توان اشتغالزایی بیشتری دارند، انتخاب اجتناب‌ناپذیر و رویکرد اصلی از سوی بانک صنعت و معدن باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: لازم است با همکاری و مساعدت بیشتر دولت و بانک صنعت و معدن منابع مالی و اعتباری لازم در این مسیر به نحو مطلوب‌تری تجهیز و هدایت شود.

وی یادآور شد: در شرایط خاص کنونی نظام بانکی نیز محدودیت‌ها و مشکلاتی دارد که از آن آگاهیم اما انتظار داریم با مشارکت حداکثری و همفکری و تعامل مطلوب‌تر، اثربخشی تسهیلات و منابع بانکی را افزایش دهیم.

دارایی‌نژاد مدیر بانک صنعت و معدن استان لرستان نیز در این جلسه گفت: این بانک مطابق آمارها بیش از توان خود برای اشتغالزایی بودجه و اعتبار گذاشته، اما با توجه به نیاز استان ناکافی است.

وی بیان کرد: در ۸ ماهه نخست امسال بانک صنعت و معدن با پرداخت ۸۰۰  میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی، نقش ویژه‌ای در ایجاد اشتغال استان ایفا کرده است که این امر نشان‌دهنده اهتمام بانک صنعت و معدن برای ایجاد اشتغال پایدار است و باید مسئولان به بهترین شکل از ظرفیت این بانک استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. همش دروغ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.