تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

«شاهرخی» به قزوین رفت!

  • کد خبر : 91684
  • 08 آذر 1395 - 18:45

به گزارش میرملاس سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین منصوب شد. سیدسعید شاهرخی  آبان ماه سال ۹۲ به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان منصوب شد و ۳ سال در این مسئولیت قرار داشت. وی پس از برگزاری انتخابات ۷ […]

untitled
به گزارش میرملاس سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین منصوب شد.
سیدسعید شاهرخی  آبان ماه سال ۹۲ به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان منصوب شد و ۳ سال در این مسئولیت قرار داشت. وی پس از برگزاری انتخابات ۷ اسفند ۹۴ مورد انتقاد برخی از فعالین سیاسی قرار گرفت. به نظر می رسد با توجه به این «انتقادات» و نزدیک بودن انتخابات «ریاست جمهوری» سال ۹۶، این تغییر صورت گرفته است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91684

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. پس لرزه های انتخابات کوهدشت و پلدختر است…

  2. با سلام واحترام
    درابتدا از جابجایی ایشان بسیار ناراحتم ، لیکن جناب آقای مهندس شاهرخی در طی این مدت می توانستند با رویکرد اعتدالی و به دور از افراط گری برای مجموعه استانداری فردی محبوب می ماندند. در پایان برای این دوست و همکار قدیمی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم وامیدوارم در زادگاه شهید بابایی شایسته سالاری را بر گروه سالاری و ستاد سالاری ترجیح دهند.

  3. خدا را شکر که ایشان رفتند چرا که با حامیان دولت در زمینه انتصابات همیشه ساز مخالفت می زد وهمراهی نداشت نمونه اخیرش حمایت ایشان از صفی خانی در انتصابات سرپرستان چبهه پایداری در شهرستان بروجرد ودلفان که باعث رنجش حامیان دولت شد.

  4. خدا شکر که رفت!
    در واقع تنزل مقام پیدا کرد… قزوین که استانی نیست
    انتخابات کوهدشت را همین شاهرخی، کرم محمدی و محمد محمدی نژاد و بخشداران طرهان و کونانی به کما بردن…

    • سلام فرهنگی عزیز,
      اگه قزوین از نظر جنابتان استان نیست پس کجا استان است?!? لرستان با این همه فقر و بیکاری استان است??? اگه از شما باشه میگید تهران که شهر نیست شهر میخوای فقط کوهدشت!!!!!

  5. اقای “فرهنگی!!! ” عزیز ۱-ازنظر قانون قزوین استان است ونظر حضرتعالی فقط برای تسکین خودت اعتبار دارد۲ -انتخابات کوهدشت رامردم فهیم با انتخابشون مدیریت کردند والبته برای شما به کما رفت!!؟ -۳ همین قدر که برای همیشه لیدر های طیف شکست خورده ش ناخته شدند وماهیت تهوع اورشان که تز فعالیتشان”هدف وسیله راتوجیه میکند “بود برای همگان روشن شد بنظر شما کم ارزش دارد؟؟

  6. چهار سال رکود.

    چهارسال پاکت.

  7. افسوس و صد افسوس که رفتند فقط به این دلیل که اصولگرا بودن.

  8. فرهنگی عزیز
    وای به حال دانش آموزان شما که قزوین را استان نمی دانید
    بهتره برای اینکه جامعه بیشتر در نادانی فرو نره دست از شغل شریف آموزش بردارید
    گناه این بچه ها چیه

  9. بهتره اونایی که میگن قزوین بهتر از لرستان است انتقالی بگیرن برن اونجا

  10. رت پشت پشت مونگ صفر

  11. متاسفانه ایشان ازاصلاحات فقط دوستان خانوادگی خودش را حمایت میکرد واین درد بزرگی برای اصلاحات بود

  12. متاسفانه ایشان بیشتر به فکر دوستان خود بود تا اعتدال یا اصلاحات واین ضربه بزرگی به اصلاحات است که عده ای سوار بر این موج میشوند واز زحمات دیگران استفاده می نمایند و بعد فقط دوستان خانوادگی خود را میشاسند

  13. خدا می داند شاهرخی بالاترین ضربه را به نیروهای حامی دکتر روحانی واعضای ستاد ایشان در دلفان زدند وپاسخگو نبودن ودر عوض ار مدیران وسرپرستان جبهه پایداری وطرفدار ان ا حمدی نژاد حمایت کرد ونمو نه اش انتصابات اخیر وخدا را شکر زود جواب گرفتیم وشاهد رفتن ایشان از این استان بودیم اگر واقعیت شهرمان غیر از این است روسیاه شود هر کس در آن غل وغش بود.

  14. در قزوین ان شا الله آنقدر اذیت خواهدشد که تلافی مظلومییت اعضای ستاد های دکتر روحانی در لرستان جبران شو د به این دلیل که این ستادها که زمینه ساز و جاده صاف کن پست گرفتن ایشان بودند واگر چنانچه جلیلی یا یکی دیگر از اعضای اصول گرایان رئیس جمهور می شد ایا این جایگاه وپست ومقام به خواب می دید هر گز ،هر گز امکان نداشت امیدواریم آقای خجسته پور از گذشته عبرت بگیرند وخاطر خوبی از خود به جا بزارند به قول فرمایش مولا علی ( ع) عبرت ها چه زیادند ولکن عبرت گیرندگان چه کم.

  15. با سلام
    آگاهان به حوزه های عملکردی سازمانی اشراف دارند که تحول در سازمان ها عموما با مقاومت رو به رو می شود ؛ اما حسن تدبیر و مدیریت خجسته پور انتصاب ایشان را در پست معاونت سیاسی استانداری با موجی از امیدواری و خرسندی فعالان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استان همراه کرد . هر چند این انتصاب دیر هنگام بود و این مهم خواسته ی به حق طرفداران و حامیان دولت روحانی پس از پیروزی ایشان بود ، اما باز هم از مدیریت ارشد استان به خاطر این انتصاب تقدیر و تشکر نموده و آرزومند توفیق و سربلندی دوست و برادر عزیزمان حاج حبیب خجسته پور را داریم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.