تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

فرماندار بروجرد: ۸۵ درصد مصوبات بروجرد و ۶۰ درصد مصوبات اشترینان تحقیق یافته است

  • کد خبر : 91725
  • 08 آذر 1395 - 18:52

به گزارش میرملاس صیدعلی کورانی فر در جلسه بررسی مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۸۵ درصد مصوبات این سفرها در بروجرد تحقق یافته است، اظهار داشت: همچنین ۶۰ درصد مصوبات این سفر در اشترینان تحقق یافته است. وی با بیان اینکه احداث یک سالن ورزشی چندمنظوره در اشترینان از جمله مصوباتی […]

photo_2016-11-07_13-38-50-768x512

به گزارش میرملاس صیدعلی کورانی فر در جلسه بررسی مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۸۵ درصد مصوبات این سفرها در بروجرد تحقق یافته است، اظهار داشت: همچنین ۶۰ درصد مصوبات این سفر در اشترینان تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه احداث یک سالن ورزشی چندمنظوره در اشترینان از جمله مصوباتی بوده که اجرایی نشده است، تصریح کرد: همچنین احداث استادیوم ورزشی در بروجرد با مشکل معارض مواجه شده و هنوز اجرایی نشده است.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه ایجاد داروخانه هلال احمر در بروجرد از دیگر مصوباتی بوده که هنوز اجرایی نشده است، افزود: در روستاهای اشترینان قرار بوده یک سد خاکی اجرا شود که هنوز محقق نشده است.

کورانی فر یادآور شد: سپاه برای احداث این سد اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: همچنین در این سفر مصوب شده که ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات حوادث برای چهارخطه بروجرد – اشترینان تخصیص یابد که هنوز عملیاتی نشده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام و خسته نباشید به محضر مرد نجیب اصلاحات کوهدشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.