تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ملکشاهی راد به وزیر راه و ترابری تذکر داد/ پیگیر حقوق پایمال ‌شده مردم لرستان هستیم

  • کد خبر : 92377
  • 20 آذر 1395 - 8:26

به گزارش میرملاس نماینده خرم‌آباد و دوره در جلسه علنی مجلس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص جابه‌جایی خلاف قانون اعتبار ۱۹ میلیارد تومانی راه‌آهن درود- خرم‌آباد- اندیمشک توسط شرکت مادر تخصصی ساخت و حمل‌ونقل و صرف آن بابت حقوق کارکنان آن وزارتخانه تذکر داد. محمدرضا ملکشاهی راد گفت: متأسفانه شرکت مادر تخصصی ساخت […]

rah
به گزارش میرملاس نماینده خرم‌آباد و دوره در جلسه علنی مجلس به وزیر راه و شهرسازی در خصوص جابه‌جایی خلاف قانون اعتبار ۱۹ میلیارد تومانی راه‌آهن درود- خرم‌آباد- اندیمشک توسط شرکت مادر تخصصی ساخت و حمل‌ونقل و صرف آن بابت حقوق کارکنان آن وزارتخانه تذکر داد.
محمدرضا ملکشاهی راد گفت: متأسفانه شرکت مادر تخصصی ساخت و حمل‌ونقل در اقدامی خلاف قانون اعتبار اختصاص‌یافته به پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد- اندیمشک را صرف پرداخت حقوق کارکنان این شرکت کرده است و این اقدام نه‌تنها بی‌پاسخ نخواهند ماند، بلکه با احضار وزیر به کمیسیون عمران و سپس در صحن علنی مجلس پیگیر حقوق پایمال‌شده مردم استان خواهم بود.
عضو کمیسیون عمران با انتقاد از سهل‌انگاری مدیران مرتبط در این زمینه گفت: مسوولان استان و مدیران مرتبط باید دقت بیشتری می‌کردند تا این اتفاق ناگوار نیفتد و حالا که این مشکل به وجود آمده نه تنها موضوع را از طریق مجلس، بلکه از طریق دیوان محاسبات کشور نیز پیگیری خواهیم کرد تا هم حقوق پایمال‌شده لرستان در موضوع راه‌آهن بازگردانده شود و هم خسران و کوتاهی‌های صورت گرفته جبران شوند.
ملکشاهی راد همچنین با اشاره به ضرورت راه‌آهن لرستان گفت: راه‌آهن کلیدواژه توسعه لرستان است، چرا که وجود راه‌آهن در شکل‌گیری بندر خشک و منطقه ویژه اقتصادی حیاتی است و دولت و به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی می‌بایست نه‌تنها اعتبار اختصاص یافته را تخصیص دهد بلکه با نگاهی ویژه در تامین اعتبار به منظور تسریع در احداث این پروژه حیاتی اقدام کند. وی ادامه داد: به مردم قول می‌دهم که در کمیسیون عمران با تمام وجود موضوع را پیگیری کنم و هرگونه انحراف را به اطلاع مردم برسانم و در سطوح عالی پیگیر مطالبات به حق مردم باشم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود بر نماینده کلانگر لرستان

  2. زنده باد نماینده مردمی و عدالت محور لرستان

  3. خدا رو شکر که رای مان هدر نرفت.

  4. نزدیک به نود سال است که فقط راه آهن از لرستان میگذرد و هیچکدام از شهرهای بزرگ استان ما به آن متصل نیستند.پایه پیشرفت هر منطقه راه است.امیدوارم این راه آهن دورود به خرم آباد و پلدختر و اندیمشک جهت توسعه استان و خارج کردن از ایزولگی تکمیل شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.