تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه پمپاژ آب گرخشاب «بخش کوهنانی» نیاز است

  • کد خبر : 92452
  • 23 آذر 1395 - 13:48

فرماندار کوهدشت با اشاره به پروژه پمپاژ آب گرخشاب گفت: این پروژه به‌منظور انتقال آب رودخانه سیاب برای آبیاری اراضی دیم منطقه در سال ۸۵ آغاز شد و ۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

139509231033145339442574

به گزارش میرملاس،نورمحمد فردی بیرانوند در بازدید پروژه پمپاژ آب گرخشاب این شهرستان اظهار داشت: مدیران شهرستانی باید با حضور در میان مردم و سرکشی از پروژه‌های عمرانی نسبت به برطرف کردن موانع و مشکلات آن‌ها اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به پروژه پمپاژ آب گرخشاب افزود: این پروژه به‌منظور انتقال آب رودخانه سیاب برای آبیاری اراضی دیم منطقه در سال ۸۵ با مبلغی بالغ‌بر سه و نیم میلیارد تومان آغاز شده اما تاکنون به سرانجامی نرسیده است.

فرماندار کوهدشت با اشاره به تأخیر در بهره‌برداری از این پروژه مهم عنوان کرد: باگذشت پنج سال از آغاز این پروژه، انتقال آب رودخانه سیاب هنوز به بهره‌برداری  نرسیده است که پیش‌بینی می‌شود با تأمین سه میلیارد تومان این پروژه به اتمام برسد.

وی با انتقاد از ناتمام ماندن پروژه گرخشاب بیان کرد: با پایان رساندن این پروژه ۳۲۰ هکتار از اراضی دیم منطقه به آبی تبدیل می‌شود بنابراین این پروژه برای مردم منطقه بسیار حیاتی و مهم است و باید در اسرع وقت با تأمین اعتبار آن به پایان برسد.

فردی بیرانوند خاطرنشان کرد: این پروژه در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مسئولان مرتبط باید با همدلی و همکاری جهت به اتمام رساندن این پروژه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مردم روستاهای مسیر سد سیمره گفت: سیاست کلی دولت بر این است که مشکلات مردم برطرف شود و درعین‌حال پروژه‌های دولت نیز به نحو احسن اجرا شود بنابراین ما به‌عنوان نماینده دولت به دنبال این هستیم که حقی از مردم ضایع نشود.

فرماندار کوهدشت بابیان اینکه از راه به‌عنوان شاهرگ حیاتی یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: راه دسترسی روستاهای مسیر در حال ترمیم است و دستگاه‌های خدمات رسان در منطقه حضور دارند و کارهای مطالعاتی و کارشناسی در حال انجام است.

وی  تأکید کرد: مجریان احداث سد باید نسبت به اصلاح و بازنگری راه روستایی مسیر حاشیه رودخانه، جانمایی و نصب سکوی محل پمپاژ آب و آسفالت راه‌های روستایی مسیر اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لطفا در خصوص آب کشی به بخش طرهان از سیمره که برای مصرف اهالی هم حائز اهمیت است کاری انجام بدین.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.