تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

۳ هکتار از گلخانه کوهدشت اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 92746
  • 01 دی 1395 - 20:42

  به گزارش میرملاس،هوشنگ بازوند امشب در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات صنایعی که به‌نوعی گرفتاری‌های مالی یا غیرمالی دارند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌شود که امروز تعداد زیادی از صنایع استان مطرح و مصوب شدند. وی افزود: یکی از […]

 

13950501230503348190784

به گزارش میرملاس،هوشنگ بازوند امشب در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات صنایعی که به‌نوعی گرفتاری‌های مالی یا غیرمالی دارند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌شود که امروز تعداد زیادی از صنایع استان مطرح و مصوب شدند.

وی افزود: یکی از مسائلی که مطرح شد بحث مشکلات کارخانه لاستیک بود که خوشبختانه این کارخانه بعد از سفر رئیس‌جمهور به سرمایه‌گذاری با سهام ۸۱ درصد و ۱۹ درصد سرمایه‌گذاری دولت با حجم  هزار و ۵۰ میلیارد تومان صورت گرفته است.

استاندار لرستان عنوان کرد: امروز یک سری مشکلات در مورد خاک‌برداری این کارخانه مطرح شد که باید حدود یک‌میلیون مترمکعب خاک‌برداری انجام شود و در راستای مشکلاتی دارد برخی دستگاه‌ها موظف شدند نسبت به حل مشکلاتشان اقدام کنند.

وی بیان کرد: بحث گلخانه کوهدشت به‌عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ مطرح شد که جهاد دانشگاهی این پروژه را خریداری کرده و بنا است تا ۳۰ دی‌ماه نسبت به  احداث و اجرای سازه سه هکتار  اقدام کند.

بازوند تصریح کرد: اگر نسبت  به این برنامه زمان‌بندی انجام ندهد خلع ید خواهد  شد و به شرکت‌های بخش خصوصی  واگذار می‌شود.

وی گفت: درمجموع ۶۶۳ پروژه در اقتصاد مقاومتی مطرح‌شده که برخی پروژه‌ها مانند احیای ۱۰۳ پروژه راکد و تعطیل‌شده یکی از  بزرگ‌ترین اقدامات است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.