تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

دریکوند: پیگیر جدی مطالبات فرهنگیان در جلسات وزارتی و نشست مدیران کل هستیم/ اشاره به دلیل تعویق در پرداخت حقوق فرهنگیان

  • کد خبر : 92779
  • 03 دی 1395 - 23:08

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در جمع کارکنان ستادی اداره کل گفت: دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای رفع تنگناهای آموزش و پرورش اختصاص داده است . خدانظر دریکوند از پیگیری ها و حمایت های همه جانبه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تقدیر کرد و افزود : کمک سرانه مدارس […]

photo_2017-04-26_22-11-52-768x609

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در جمع کارکنان ستادی اداره کل گفت: دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای رفع تنگناهای آموزش و پرورش اختصاص داده است . خدانظر دریکوند از پیگیری ها و حمایت های همه جانبه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تقدیر کرد و افزود : کمک سرانه مدارس طی ۲ مرحله تا پایان ماه جاری به حساب مدارس واریز خواهد شد تا مدیران با بتوانند نسبت به تامین منابع و تجهیزات مورد نیاز خود اقدام کنند .

به گزارش میرملاس وی به وقفه پیش آمده در پرداخت حقوق معلمان اشاره کرد و گفت : آموزش و پرورش مانند ماههای گذشته ۲۰ آذر ماه اسناد وفایل حقوق همکاران را تحویل خزانه داده و ظاهراً چک حقوق هم تحویل بانک مرکزی شده، ولی به دلیل عدم وجود نقدینگی این مشکل تا به حال رفع نشده است. دریکوند ابراز امیدواری کرد که موانع هرچه سریعتر برطرف شده و تدابیری هم برای اجتناب از تکرار دوباره این مشکل در ماههای آتی در نظر گرفته شود.
وی در ادامه به تامین اعتبار بسیاری از مطالبات فرهنگیان اشاره کرد و افزود: این مطالبات به ترتیب از روزهای آینده آغاز و تا پیان ماه پرداخت خواهند شد . دریکوند بدهی معوقه حامل های انرژی مدارس را یکی از مشکلات بسیار جدی آموزش و پرورش برشمردو گفت : گرچه این مشکل با حمایت و پشتیبانی استاندار لرستان به صورت موقت برطرف شده بود ، ولی با تامین اعتبار و تسویه بدهی ها در هفته آتی ، انتظار می رود تا مدیران نسبت به پرداخت به موقع بدهی حامل های انرژی اقدام کنند تا از رسوب و انباشته شدن بدهی ها جلوگیری شود . وی تسویه بدهی های مدرسه را یکی از الزامات سالانه مدیران برشمرد و گفت : اسناد سالانه مدیران در صورت تسویه این حامل ها تایید خواهد شد .
دریکوند در ادامه به اجرای طرح توزیع شیر رایگان مدارس هم اشاره کرد و گفت : این طرح هم در روزهای آتی آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۶ادامه خواهد داشت .
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان به پیگیری جدی مطالبات فرهنگیان در جلسات وزارتی و نشست مدیران کل با مقام عالی وزارت تاکید کرد و گفت: همکاران فرهنگی مطمئن باشند که مدیران و متولیان تعلیم و تربیت لحظه ای از پیگیری مطالبات آنها غفلت نکرده و نخواهند کرد.
دریکوند در پایان سخنان خود بر این نکته هم تاکید کرد که تا پایان سال مطالبات نیروهای ستادی و سرباز معلمان هم تسویه و پرداخت خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. همش شعار
    ……

  2. سلام . خسته نباشید آقای دریکوند . شما رابه خدا مشکل زمین فرهنگیان درشهرستان رومشکان حل کنید .

  3. آقای دریکوند ۴دیماه هنوز فرهنگیان حقوق نگرفته اند
    فرهنگیان حرف راست شما را هم باورنمی کنند

  4. آقای دریکوند من بچه م یکسالش شده هنوز کمک هزینه ازدواجمو پرداخت نکردن

  5. آقای دریکوند مشکل اضافه کار ستادی شهرستان ها را حل کنید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.