تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

نماینده بروجرد: گذر زمان نیز «فتنه» و «فتنه گران» را تطهیر نخواهد کرد

  • کد خبر : 93080
  • 09 دی 1395 - 7:39

به گزارش میرملاس عباس گودرزی اظهار داشت: دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده بودند که با روش های سخت امکان آسیب زدن به انقلاب اسلامی برایشان غیر ممکن است لذا در سال ۸۸ از مسیر جنگ نرم برای آسیب به انقلاب وارد میدان شدند. وی بیان داشت: با توجه به اینکه دشمن به این نتیجه […]

%d8%b9%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%da%af%d9%88%d8%af%d8%b1%d8%b2%db%8c

به گزارش میرملاس عباس گودرزی اظهار داشت: دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده بودند که با روش های سخت امکان آسیب زدن به انقلاب اسلامی برایشان غیر ممکن است لذا در سال ۸۸ از مسیر جنگ نرم برای آسیب به انقلاب وارد میدان شدند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه دشمن به این نتیجه رسیده بود که با جنگ سخت نمی تواند به انقلاب اسلامی لطمه ای وارد کند لذا با بهره گیری از جنگ نرم که یکی از مصادیق آن انقلاب های رنگین است تصیم گرفتند با ایجاد تفرقه و اختلافات داخلی بین آحاد ملت با قصد فروپاشی از درون، این انقلاب را دچار چالش کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در فتنه متاسفانه عده ای از درون مقرضانه و عده ای هم جاهلانه آب به آسیاب دشمن ریختند و در آسیب به انقلاب با دشمنان ملت ایران هم صدا شدند.

گودرزی گفت: فتنه گران در سال ۸۸ با اتهام دروغین تقلب، تحت عنوان اسم رمز آشوب اردوکشی خیابانی کردند و به اموال عمومی آسیب زدند و به ارزش ها و مقدسات ملت مسلمان ایران جسارت کردند.

وی افزود: فتنه گران اموال مردم را به آتش کشیدند، چادر از سر بانوان ربودند، بین مردم اختلاف افکنی کردند و حتی عکس حضرت امام (ره) را پاره کردند و به اصل ولایت فقیه جسارت کردند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت:فتنه گران در نهایت حرمت عاشورا را شکستند و به ساحت مقدس اباعبدالله (ع) جسارت کردند و نتیجه همه این اقدامات امیدواری دشمن بود.

گودرزی گفت: فتنه گران در آن سال با اقداماتشان نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه بردند اما توده های ملت و پیکره جامعه اسلامی ما با تشخیص به موقع و حرکت لازم با دفاع ازانقلاب، ارزش ها و حریم ولایت، طومار فتنه گران آشوب گر را در هم پیچیدند و مانع سقوط نظام و انقلابی شدند که از جنس خودشان بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران در ۹ دی با بصیرت خود انقلابی را که به بهای خون فرزندان و جوانان این مرز و بوم  را به دست آورده بودند از چنگ دشمن نجات دادند و همه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۹ دی ماه از این رو هیچ گاه فراموش شدنی نیست که  یوم الله است و قطعا گذر زمان نیز فتنه و فتنه گران را تطهیر نخواهد کرد و نباید ظلم آنها به انقلاب اسلامی را فراموش کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. …حور ولا خو تطیره میته

  2. چه فتنه ایی کدوم فتنه شما هم بگین یه رتبه ایی ریاستی مقامی پستی بگیرین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.