تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

نارضایتی اصلاح طلبان الشتر از عملکرد «فرماندار» این شهر

  • کد خبر : 93098
  • 10 دی 1395 - 9:33

جلسه مجمع مشورتی شهرستان سلسله برگزارشد. به گزارش میرملاس به نقل از بلوطستان در  این نشست که به منظور آمادگی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد «علی جلویاری» رییس مجمع مشورتی و رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان سلسله به نقد و برسی پایگاه اجتماعی دکتر روحانی درشهرستان سلسله و برخی نگرانی […]

farmandar

جلسه مجمع مشورتی شهرستان سلسله برگزارشد. به گزارش میرملاس به نقل از بلوطستان در  این نشست که به منظور آمادگی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد «علی جلویاری» رییس مجمع مشورتی و رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان سلسله به نقد و برسی پایگاه اجتماعی دکتر روحانی درشهرستان سلسله و برخی نگرانی ها از نماینده عالی دولت در الشتر پرداخت.
اخبار منتشره حاکی از این است که در این جلسه شورای مرکزی و مسول ستادهای مردمی، دانشجویی، و جوانان دکتر روحانی در الشتر نیز حضور داشته و مراتب نارضایتی خود را از عملکرد فلاح نژاد فرماندار الشتر بیان کرده و نامه ای به امضای قاطبه فعالان سیاسی و اعضای ستاد روحانی در این زمینه تنظیم و  به مهندس «هوشنگ بازوند» استاندار لرستان «وحبیب اله خجسته پور» معاونت سیاسی امنیتی لرستان ارسال شده است.
در این خصوص مسئول روابط عمومی ستاد دکتر روحانی و عضو مجمع مشورتی درشهرستان الشتر به بلوطستان گفت: همسو نبودن «قدرت الله فلاح نژاد» با سیاست های دولت تدبیر و امید از مهم ترین دلایل نارضایتی ستاد دکتر روحانی در شهرستان سلسله به شمار می رود.

کیانوش حسنوند افزود: ستاد روحانی درشهرستان سلسله در روز اول تا به این لحظه فرماندار سلسله رابه عنوان یک نیروی اصلاح طلب و همسو بادولت تدبیر و امید به رسمیت نشناخته و نخواهد شناخت.
وی افزود: در بدو ورود فلاح نژاد به شهرستان سلسله اختلافات عمیق خود را با ریاست ستاد دکتر روحانی در شهرستان شروع کرده و در این مدت حتی یک بار با مشورت او  که معاونت فرمانداری نیزبه حساب می آید انجام نگرفته است.
حسنوند گفت:فلاح نژاد مجمع مشورتی اصلاح طلبان سلسله را به رسمیت نمی شناسد البته این موضوع متقابل می باشد و ستاد دکتر روحانی در الشتر فلاح نژاد را به عنوان یک نیروی واقعی اصلاح طلب و همسو با تدبیر وامید را به رسمیت نمی شناسد.
وی در پایان گفت: عملکرد دکتر علی رستمیان نماینده محترم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی قابل ستایش و تحسین است و از این رو به عنوان حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان سلسله دست برادری و وحدت به سوی این نماینده دلسوز دراز کرده وخواهان تغییر و تحول هر چه سریع تر فرماندار سلسله هستیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93098

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. درود بر استاندار فهیم لرستان
    کاش فلاح نژاد همچون محمد محمدی نژاد عزل شود.

  2. اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین
    تا کی بایستی ماها برای رسیدن به مطامع دنیوی اخلاق را ذبح کرده و دینمان را به دنیایمان بفروشیم. کاش در ارزیابی هایمان اخلاق را سرمشق خود قرار بدیم و هر کسی را آنگونه که هست معرفی کنیم نه آن گونه که ما میخواهیم. یادمه زمانی که جناب مهندس فلاح نژاد سکان فرمانداری الشتر را بدست گرفتن در همین فضای مجازی ایشان را همسو با دولت تدبیر و امید و فردی اصلاح طلب و تکنوکرات معرفی میکردن که البته واقعیتش هم همینه ولی براستی چه شده که اظهار نظرات دوستان با آن موقع همخوانی ندارد؟ پاسخ واضح است؛ یا در این مدت یکسال و اندی مهندس فلاح نژاد تغییر موضع دادند که البته عقل سلیم نمی پذیرد که یه نخبه سیاسی در مدت کوتاهی چرخشی به این وضوح داشته باشه و یا تناقض در اظهار نظرات فعلی با گذشته و رزومه واقعی مهندس ناشی از…. می باشد.
    مدیر محترم سایت وزین میرملاس درج این پیام نشانگر رسالت واقعی آن سایت که همانا اصل بیطرفی است، می باشد.

  3. سلام، جناب آزادبخت چرا پیام منو درج نکردی؟ آیا درج پیام بنده منافاتی با رسالت کاری شما داره؟ متاسفم برای خودم که بازدید کننده چند ساله سایت شما هستم.

  4. واضحه که آقایون فرمایشاتی دارن و فرماندار انجام نداده دارن براش میزنن. وگرنه در اصلاح طلب بودن آقای فلاح نژاد هیچ تردیدی نیست.

  5. عده ایی سیاسی نمای قانون گریز که خود را صاحب و مالک ستاد دکتر روحانی در الشتر میدانند قطعا نماینده اصلاح طلبان شناسنامه داد این شهرستان نیستند.
    مهندس فلاح نژاد مدیری متخصص و توانمند است و اگر چوب لای چرخش نمی گذاشتند خیلی بهتر میتوانست به مردم مظلوم الشتر خدمت کند
    خداوند انشالله روسیاهشان گرداند که با این تومار نویسی ها،هم آبروی ما را میبرند و هم وقت مدیریت ارشد شهرستان را میگیرند

  6. حقا وانصافا فرماندار الشتر مدیری قدرتمند ودانا می باشد وبیشتر کارها را براساس کارشناسی انجام می دهد تا سیاسی

  7. اصلاح طلب ” اصلاح طلب ” اصلاح طلب ” بابا دلتون خوشه اوج قدرت اصلاح طلب ها زمان مرحوم خاتمی بود که مظفر وزیر آموزش و پرورش تشریف داشتند بعد از طی دوره وزارتش از طرف ضرغامی سفارش شد و این بار آقا صاحب منسب صدا وسیما شد آری ای برادر پذیرش در صدا وسیما می دانی یعنی چه ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.