تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

پیام تقدیر و تشکر «خدانظر دریکوند» مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان لرستان

  • کد خبر : 93102
  • 11 دی 1395 - 7:52

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در پیامی خطاب به مقام عالی وزارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیریت ارشد استان، ائمه جمعه و جماعات، نخبگان علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، اقشار مختلف مردم و فرهنگیان شریف و پرتلاش مراتب تشکر و قدردانی خود از حمایت های بی دریغ آنان در انجام رسالت خطیر […]

9s9b1222

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در پیامی خطاب به مقام عالی وزارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیریت ارشد استان، ائمه جمعه و جماعات، نخبگان علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، اقشار مختلف مردم و فرهنگیان شریف و پرتلاش مراتب تشکر و قدردانی خود از حمایت های بی دریغ آنان در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت ابراز داشت و گفت: باید در سایه خردورزی و تعامل، هم افزایی و همدلی به افق های روشن نظر داشت و گام برداشت.
به گزارش میرملاس، متن کامل پیام جناب آقای دریکوند که به هیئت تحریریه میرملاس ارسال شده است به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
امروز که با الطاف و عنایات خاصه خداوند بزرگ، اعتماد مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر دانش آشتیانی و حمایت های بی دریغ استاندار فهیم و پرتلاش لرستان جناب آقای مهندس بازوند و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، بار سنگین مدیریت آموزش و پرورش استان لرستان بر دوش اینجانب قرار گرفته است. بر خود فرض می‌دانم مراتب سپاسگزاری و تشکر خود را نسبت به همه عزیزان به ویژه مدیران ارشد استان، ائمه محترم جمعه و جماعات، فرهنگیان شریف و پرتلاش، روحانیون معظم، مدیران کل استانی، مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای اجتماعی، صاحب نظران، دانشگاهیان، اصحاب محترم رسانه، نخبگان و فعالین سیاسی و اجتماعی، اعضای محترم شورای شهر، احزاب و تشکل های سیاسی، اجتماعی، فرمانداران و بخشداران و همه عزیزانی که ابراز محبت فرمودند، ابراز دارم و در برابر حمایت‌های بزرگوارانه این عزیزان سر تعظیم فرود آورم. بی‌شک توفیق در انجام چنین تکلیف سترگی تنها با عنایت حضرت حق، همکاری، همراهی، تعامل و همدلی میسر خواهد شد.
شکی نیست که برنامه ها و فعالیت های پیش روی ما مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی نظام استوار خواهد بود و سیاست گذاری ها برای قرار گرفتن در جایگاه های رفیع و کسب افتخارات علمی، فرهنگی و ورزشی و اعتلای همه جانبه آینده سازان این مرز و بوم تنها در صورتی امکان پذیر است که با اتخاذ تدابیر راهبردی مناسب، ایجاد ساختار مدیریتی چابک و کارآمد و وجود نیروهای انسانی خلاق، مبتکر و با تجربه در این مسیر صعب و دشوار حرکت شود.
اکنون زمان آن رسیده است که با اتخاذ سیاست‌های مناسب، بهبود فضای دانش و فناوری، اعتماد به توانایی‌های جامعه بزرگ فرهنگیان استان و در سایه تحکیم فضای همکاری و همدلی، به دور از افراط و تفریط، تمام ظرفیت های موجود را بالفعل کنیم و گام‌های بزرگی به سوی تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید برداریم.
اینجانب در نخستین قدم، دست همکاری و مساعدت به سوی فرهنگیان ارجمند، صاحب نظران، دانشگاهیان، پیشکسوتان، اصحاب محترم رسانه و صاحبان خرد و اندیشه دراز می‌کنم و امید دارم با اتکال به عنایت خداوند و اراده مصمم همگانی، بتوانیم دوره پرافتخار دیگری را در کارنامه توفیقات آموزش و پرورش این استان رقم زنیم. لازم می‌دانم از همه عزیزانی که تاکنون در این اداره کل مسئولیت داشته و برای تعلیم و تربیت این استان تلاش کرده اند، به خصوص برادر عزیزم جناب آقای دکتر کریمی فر سپاسگزاری کنم.
در پایان از روح بلند امام شهیدان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه ۱۸۷ شهید فرهنگی و ۹۰۷ شهید دانش آموز لرستان برای ادای تکلیف و انجام خدمت صادقانه به فرهنگیان و دانش آموزان و مردم فرهنگ دوست لرستان طلب استمداد و یاری می کنم.
خدانظر دریکوند
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان
۱۰ دی ماه ۱۳۹۵

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تبریک اول به جمهوری اسلامی ایران بعد به آموزش و پرورش استان لرستان وبعد به مردم ٰدانش آموزان و معلمین پر تلاش و کوشش و بعد به خود وخانواده ی ایشان.
    اقای دریکوندی یک فرد بپر تلاش است که حتی یک کار هم به پشت سر نمی گزارد و کار های مدیران قبلی هم درست می کنند.
    با ارزوی موفقیت

  2. اموزش وپرورش تا کی سیاسی بازی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.