تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

همایش روز شهرستان کوهدشت برگزار شد

  • کد خبر : 94376
  • 11 بهمن 1395 - 15:25

همایش روز شهرستان کوهدشت با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه کوهدشت ، دستگاههای نظامی و انتظامی ، مدیران ادارات ، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار گردید . به گزارش میرملاس، فردی بیرانوند فرماندار شهرستان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی […]

photo_2017-01-30_15-22-29
همایش روز شهرستان کوهدشت با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه کوهدشت ، دستگاههای نظامی و انتظامی ، مدیران ادارات ، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار گردید .
به گزارش میرملاس، فردی بیرانوند فرماندار شهرستان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : هرچه داریم از امام و شهدا داریم ، این دهه ، دهه پیروزی انقلاب است ، این دهه راگرامی می داریم و از مقام شامخ امام و شهدا تقدیر و تجلیل می نمائیم .
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پدیده قرن است گفت : سه عامل در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشته است ، لطف خدا ، وجود رهبری دلسوز و بصیر و حضور و وحدت مردم .
فرماندار کوهدشت افزود : مفتخریم که راه امام ، اهداف امام و فکر امام در سایه جانشین بحقش مقام معظم رهبری با قدرت و قوت به پیش می رود .
وی تصریح کرد : این سه عامل در کنار عوامل دیگر سبب شده اند که جمهوری اسلامی مانند یک جزیره ثبات امنیت و آرامش در منطقه ای پر از ناامنی و آشوب بدرخشد .
فرماندار کوهدشت گفت : از این مردم باید تجلیل و قدردانی شود ، مردم سرمایه های انقلابند ، حضور مردم باعث شده در این چند ساله تمام توطئه های دشمنان خنثی شود .
وی افزود : تا زمانی که مردم عاشقانه ولایت و رهبری را دوست دارند و در صحنه هستند هیچ قدرتی در دنیا قدرت مقابله با ایران را ندارد .
فردی بیرانوند با اشاره به اینکه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهم واجبات است گفت : بهترین تجلیل از امام و شهدای انقلاب این است که راه آنها را ادامه دهیم .
وی گفت : خانواده های شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند ، خدمت به خانواده های شهدا و مردم قدر شناس و همیشه در صحنه ایران باعث افتخار هر کسی است که خدمت می کند .
فرماندار کوهدشت در پایان گفت : دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای به مردم ارائه نموده است ، همانطوری که بارها عرض کردم مدیران ادارات باید خدمات دولت را به صورت مقایسه ای و شفاف برای مردم تبیین و تحلیل نمایند .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.