تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان کوهدشت به صدا درآمد

  • کد خبر : 94431
  • 12 بهمن 1395 - 14:14

در اولین روز از دهه مبارکه فجر و در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان کوهدشت طنین انداز شد. به گزارش میرملاس،به نقل از روابط عمومی روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، حسن رضا برخورداری در این مراسم اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست […]

photo_2017-01-31_14-13-02

در اولین روز از دهه مبارکه فجر و در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان کوهدشت طنین انداز شد.

به گزارش میرملاس،به نقل از روابط عمومی روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت، حسن رضا برخورداری در این مراسم اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و یکی از بهترین ارمغان های انقلاب همین است که ما امروز داریم سی و هشتمین سالگرد آن را جشن می گیریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت با اشاره به علم و آگاهی امام (ره) بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) بیست سال پیش از پیروزی انقلاب آن را پیش بینی کرده بود و فرموده بود شاه رفتنی است. در جریان دفاع مقدس هم بشارت داد که صدام رفتنی است و دیدیم که این بشارت ها به وقوع پیوست.

برخورداری افزود: پرچم انقلاب اکنون در دست مقام معظم رهبری است و این ملت اگر مطیع رهبر انقلاب باشند این انقلاب همچنان شکست ناپذیر خواهد ماند.

وی با اشاره به انقلابهای بی سرانجام سالهای اخیر برخی کشورها چون مصر و لیبی خاطرنشان کرد: انقلابها اگر می خواهند موفق باشند باید انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی که سخنران این برنامه بود خطاب به دانش آموزان بیان داشت: امروز روزی بود که ملت ایران به پا خاست و به ظلم و ستم طاغوت پایان داد. وی با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز، نسل چهارم انقلاب هستند تاکید کرد: اینک شما امانتدار این انقلاب هستید و این انقلاب به دست شما رسیده است. شما می توانید کارهای بزرگی انجام دهید همچنانکه کارهای بزرگی چون پشرفتهای هسته ای، پیشرفتهای پزشکی و سلولهای بنیادین و دیگر پیشرفتهای علمی توسط شما صورت گرفته است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به سخنرانی تاریخی امام (ره) در بهشت زهرا خاطرنشان کرد: امروز روز بیداری انقلاب و مردم است، در چنین روزی بود که این سخنرانی دنیا را به هیجان آورد. از شما دانش آموزان می خواهم که با تحصیل و تهذیب ادامه دهنده راه امام (ره)، شهدا و مطیع امر رهبر باشید.

وی در پایان از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مدیر دبیرستان دخترانه شاهد و دیگر دست اندرکاران این برنامه تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به سخنرانی تاریخی امام (ره) در روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ در بهشت زهرا که در آن سخنرانی فرمود: “من دولت تعیین می کنم، من با پشتیبانی این ملت دولت تعیین می کنم. من با پشتیبانی این ملت توی دهن این دولت می زنم” اظهار داشت: این سخنان پایه های رژیم شاهنشاهی را به لرزه درافکند. شاید امروز برای ما که در جامعه ای آزاد زندگی میکنیم گفتن این حرف راحت باشد اما در آن زمان و در آن شرایط خیلی مشکل بود. این سخنان آن قدر مهم بود که رادیوهای خارجی آن را پخش کردند و تحلیل کردند و همینها باعث سقوط رژیم و پیروزی انقلاب شد.

مهندس فردی بیرانوند ادامه داد: امروز مفتخریم که پس از گذشت سی و هشت سال این یادگار ارزشمند امام (ره) به رهبری مقام معظم رهبری با قدرت در دنیا می درخشد. و این به پشتوانه مردم ولایتمدار ایران است که در صحنه های مختلف، قدرت خود را نشان داده اند.

بیرانوند با بیان اینکه امروز هیچ روستای بالای بیست خانواری را در کشور نداریم که از نعمت برق بی بهره باشد افزود: توسعه دانشگاهها، مدارس، راهها و خدمات در عرصه های مختلف دیگر از برکات انقلاب اسلامی است که پیش از انقلاب از آن بی بهره بوده ایم.

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94431

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام بر سر دار بی ادعا مرد میدان وعمل برادر ارزشی حقی زاده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.