تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

خجسته پور: آموزش حقوق شهروندی باید از کودکی آغاز شود

  • کد خبر : 94510
  • 14 بهمن 1395 - 9:43

به گزارش میرملاس حبیب الله خجسته پور ظهر دیروز در جلسه حقوق شهروندی، عفاف و حجاب اظهار داشت: پایه و اساس حقوق شهروندی، آموزش در طبقات مختلف است. وی با بیان اینکه بحث حقوق شهروندی را می توان در سطح خرد، اداری و سازمانی تقسیم بندی کرد، تصریح کرد: باید همه افراد جامعه با حقوق […]

IMG_3302

به گزارش میرملاس حبیب الله خجسته پور ظهر دیروز در جلسه حقوق شهروندی، عفاف و حجاب اظهار داشت: پایه و اساس حقوق شهروندی، آموزش در طبقات مختلف است.

وی با بیان اینکه بحث حقوق شهروندی را می توان در سطح خرد، اداری و سازمانی تقسیم بندی کرد، تصریح کرد: باید همه افراد جامعه با حقوق فردی، اجتماعی و شهروندی آشنا شوند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: این آموزش باید از کودکی در وجود انسان ها نهادینه شود که در این میان نقش آموزش و پرورش از سایر سازمان ها مهم تر و سخت تر خواهد بود.

خجسته پور با اشاره به اینکه بسیاری از افراد به علت ناآگاهی دنبال حقی بیشتر از حقوق خود هستند و برعکس اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز امام راحل به رعایت حقوق مردم بسیار تاکید داشتند.

وی افزود: فرمان تاریخی امام  در ذیل هشت ماده آن هم در بحبوحه انقلاب و جنگ تحمیلی نشان از نقش و اهمیت حقوق شهروندی و دفاع از آن از دیدگاه این بزرگ مرد تاریخ است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: باید شاخص های عفاف و حجاب را بر اساس آموزه های دینی و عرف اجتماع نهادینه کرد.

خجسته پور اولین گام در رعایت حقوق شهروندی را آموزش دانست و گفت: باید دنبال جامعه ای ایده آل باشیم که لازمه ی آن آموزش و آگاهی هر فرد و در راس آن سازمان های مردم نهاد است.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.