تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کارمندان دانشگاه پیام نور کوهدشت به ساختمان اداری جدید منتقل می‌شود

  • کد خبر : 94513
  • 14 بهمن 1395 - 13:03

به گزارش میرملاس در ایام الله مبارک دهه فجر کارمندان دانشگاه پیام نور کوهدشت به ساختمان اداری جدید منتقل می‌شود کادر اداری دانشگاه پیام نورکوهدشت از ساختمان قدیمی و فرسوده به طبقه دوم ساختمان آموزشی جدید در دهه فجر انتقال می یابد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت تورج حسنی راد رییس دانشگاه […]

photo_2017-02-02_12-57-35

به گزارش میرملاس در ایام الله مبارک دهه فجر کارمندان دانشگاه پیام نور کوهدشت به ساختمان اداری جدید منتقل می‌شود

کادر اداری دانشگاه پیام نورکوهدشت از ساختمان قدیمی و فرسوده به طبقه دوم ساختمان آموزشی جدید در دهه فجر انتقال می یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت تورج حسنی راد رییس دانشگاه پیام نور کوهدشت ضمن تبریک دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد کارکنان اداری از ساختمان قدیمی به ساختمان آموزشی جدید منتقل می‌شود.
تورج حسنی راد گفت در ساختمان آموزشی جدید کارمندان در طبقه دوم مستقر می شوند و کلاس های آموزشی در طبقه اول برگزار می شوند.

وی خاطر نشان کرد این ساختمان در زمان دکتر شیخی رییس وقت دانشگاه پیام نور استان در دو طبقه ۸ کلاسه و مجهز به سایت و آزمایشگاه و امکانات جانبی می باشد.

وی درخصوص دانشگاه داوودرشید ابراز داشت بعلت عدم جای یابی درست و دوری از مرکز شهرستان و مشکلات ایاب ذهاب و امنیت دانشجویان و کمبود نیروی نگهبان انتقال دانشجویان به ساختمان داوودرشید امکان پذیر نمی باشد.

وی ابراز داشت با توجه به اعتبار ویژه ای که آقای دکتر ططری ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان لرستان برای تجهیز نمودن ساختمان جدید آموزشی داخل شهر در نظر گرفته است به امید خدا تا پایان هفته و به میمنت دهه مبارک فجر جهت ارائه تسهیلات بهتربه دانشجویان و کلیه همکاران اداری و علمی به طبقه دوم ساختمان آموزشی انتقال خواهند یافت وساختمان قدیمی تا مقاوم سازی کامل یا ساخت بنای جدید پلمپ خواهد شد.

عکاس: علی رستمی

 

photo_2017-02-02_12-59-11

photo_2017-02-02_12-59-25

photo_2017-02-02_12-58-49

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. طیبه الله انفسکم

  2. پس بفراییدتکلیف ساختمان داوودرشیدباآن همه هزینه ای که برای آن شده است چه میشود؟

  3. خیلی فکر و نظر عالی دادین. واقعا این کار درست و لازم بود .دهه فجر و انتقال به سالن جدید مبارک باشه

  4. خیلی فکر و نظر عالی دادین. واقعا این کار درست و لازم بود .دهه فجر و انتقال به ساختمان جدید مبارک باشه

  5. عجب بازدهی داره بخش آموزش این دانشگاه.من موندم با این مدیریت قوی، چرا تعداد دانشجوها چند برابر نمیشه؟ کارشناسان رشته ها همه با سواد و دارای رشته های مرتبط.فقط نمیدونم چرا همه برادر و پسر عمو اَن؟کسی هست بدونه؟

  6. با سلام.اقای حسنی پس ساختمان داوود رشید چی برادر هزینه ای کلان خرج شده به خدا بیت المال .ساختمان مال فرمانداری باید به دانشگاه دولتی بدهند تا شاید شهر پیشرفتی داشته باشد .فرماندار عزیز شما را به خداجای برای این دانشگاه دولتی درست کن چون مال مردم است .چون میرات دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.