تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

«مدیران» و «مسئولان» عامل محرومیت لرستان!

  • کد خبر : 94597
  • 16 بهمن 1395 - 10:56

هوشنگ بازوند شامگاه جمعه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه فعالیت های فرماندار سابق خرم آباد به نحو احسن صورت گرفته است اظهار داشت: مسئولیت امروز در دستگاههای اجرایی کار سختی بوده و اگر کسی بخواهد کار انجام دهد کار برایش سخت است و اگر کسی هم نخواهد […]

images

هوشنگ بازوند شامگاه جمعه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه فعالیت های فرماندار سابق خرم آباد به نحو احسن صورت گرفته است اظهار داشت: مسئولیت امروز در دستگاههای اجرایی کار سختی بوده و اگر کسی بخواهد کار انجام دهد کار برایش سخت است و اگر کسی هم نخواهد کاری انجام دهد کار شاید برایش سخت نباشد.

وی با بیان اینکه سابقه فرماندار جدید خرم آباد درخشان بوده و فردی بوده که به کار و نسبت به سازمانی که در آن فعالیت می کند تعصب دارد بیان داشت: امیدورایم در ادامه کار در فرمانداری خرم آباد نیز اقدامات جدی انجام دهد.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جمعیت شهری خرم آباد قابل توجه بوده و در عین حال تنگناهای فراوانی در حوزه شهری وجود دارد عنوان کرد: در این راستا انتظار می رود که فرماندار جدید خرم آباد همکاری تنگاتنگی با شورای شهر و همچنین شهردار داشته باشد.

بازوند با تاکید بر اینکه شهر خرم آباد به لحاظ کالبدی نیاز به راهبرد جدید دارد گفت: این راهبرد فعلی نمی تواند آرامش و آسایش را برای ساکنان شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه غفلت هایی نسبت به شهر صورت گرفته و توجه ای به زیر پوست شهر نشده است عنوان کرد: فرماندار جدید خرم آباد باید نسبت به زیر پوست شهر و مسائلی مانند حاشیه نشینی، فقر، اعتیاد، بیکاری و … توجه و برنامه ریزی لازم برای رفع آنها داشته باشد در غیر اینصورت منجر به تضعیف سرمایه اجتماعی شهر می شود.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به ساختمان فعلی فرمانداری خرم آباد بیان داشت: این ساختمان در حد فرمانداری مرکز استان نیست که با اقدامات فرماندار سابق خرم آباد مصوبه دولت برای ساختمان جدید این فرمانداری در شرف تصویب بوده که انتظار می رود که فرماندار جدید پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشد.

بازوند همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوی فراندار جدید خرم آباد تاکید کرد و گفت: این امر به طور حتم در پیشبرد اهداف مدنظر تاثیر گذار خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اظهار نظرات در رابطه با خارج شدن لرستان از بین استان های محروم در بحث اختصاص اعتبارات این حوزه بیان داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد که لرستان از لیست این استانها حذف شده و اگر در این رابطه مستنداتی وجود دارد ارائه شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه محرومیت لرستان از بین مدیران این استان شروع می شود گفت: اینکه کارخانجات تعطیل داریم ناشی از محرومیت استان نیست بلکه این محرومیت از بین مدیران نشات می گیرد.

بازوند با بیان اینکه برخی راحت می گویند که لرستان محروم است بیان داشت: این در حالیست که به اعتقاد من لرستان بسیار مساعد و دارای ظرفیت های فراوان است.

وی با بیان اینکه لرستان استانی ثروتمند در حوزه های مختلف است گفت: تنها راه توسعه استان سرمایه گذاری است.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.