تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

استاندار لرستان: مدیران به وزارتخانه‌ها بروند/ اختصاص اعتبار در گرو پیگیری است

  • کد خبر : 94750
  • 18 بهمن 1395 - 20:25

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی لرستان در سخنانی اظهار داشت: رسیدن سهم استانها از بودجه از هشت هزار میلیارد تومان به ۲۶ هزار میلیارد تومان کاری نادر و بی سابقه بوده است. وی این اعتبار را امتیازی بزرگ برای استانها دانست و اضافه کرد: هرچه این امتیازات افزایش […]

photo_2017-02-05_23-43-54

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی لرستان در سخنانی اظهار داشت: رسیدن سهم استانها از بودجه از هشت هزار میلیارد تومان به ۲۶ هزار میلیارد تومان کاری نادر و بی سابقه بوده است.

وی این اعتبار را امتیازی بزرگ برای استانها دانست و اضافه کرد: هرچه این امتیازات افزایش یابد، قطعا توسعه استان هم بیشتر و بهتر خواهد بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی استان باید برای گرفتن اعتبارات لازم به وزارتخانه ها بروند عنوان کرد: در غیر این صورت اقدامی برای رسیدگی به نامه ای ارسالی صورت نمی گیرد.

بازوند با بیان اینکه باید اعتراف کرد که که دچار فقر مطالبه گری هستیم عنوان کرد: مطالبات باید به صورت جدی و توسعه گرا باشد و هیج ایرادی ندارد از دولت بخواهیم.

وی با بیان اینکه آنگونه که باید دنبال گرفتن حق خود نبوده ایم عنوان کرد: این امر موجب شده که برای گرفتن حق خود از مرکز با نگاهی طلب کارانه و ترحم گونه مواجه می شویم.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر یک مدیر اطلاعات و دانش لازم را داشته باشد می تواند مطالبه گر باشد عنوان کرد: مطالبه گری تنها حق مدیران بلکه حق تمام انسانها بوده و اگر مطالبه گر نباشیم، فرصت سوزی صورت می گیرد.

بازوند با تاکید بر اینکه ۳۴ درصد بودجه کشور مختص به سیستم چانه زنی و پیگیری است گفت: در قالب اعتبارات ارزی امسال ۱۹۶ ملیون دلار اعتبار برای نیروگاه خرم آباد اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای اقتصاد ۵۰۰ میلیون دلار از طریق صندوق توسعه ملی برای نیروگاه هزار مگاواتی اختصاص پیدا می کند ادامه داد: همچنین از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی ۱۷.۵ میلیون دلار برای سیمان ازنا و ۳۲ میلیون دلار برای کارخانه داورسازی «بایر افلاک» پیش بینی شده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درتائید بیانات آقای استاندار ، استانهایی در تخصیص اعتبارات موفق ترند که مدیران شان با دست پر و اطلاعات کافی و طرح های توجیهی قوی بتوانند در وزارت خانه ها چانه زنی کرده و حرف خود را به کرسی بنشانند .معمولاً استدلال های قوی شنونده را تحت تاثیر قرار می دهند ، حالا ممکن است در پیگیری های اولیه جواب ندهد ولی با استمرار پیگیری ها بالاخره نتیجه خواهد داد.

  2. پس شما چکاره اید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.