تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نارضایتی مردم کوهدشت از افزایش نرخ گاز

  • کد خبر : 94827
  • 19 بهمن 1395 - 22:44

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: نرخ محاسبه گاز شهرستان کوهدشت که در یکی از این اقلیم‌ها قرار دارد از ۳ به ۲ رسیده که این امر منجر به گران‌تر شدن گاز و نارضایتی مردم شده است.

IMG10174099

فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: نرخ محاسبه گاز شهرستان کوهدشت که در یکی از این اقلیم‌ها قرار دارد از ۳ به ۲ رسیده که این امر منجر به گران‌تر شدن گاز و نارضایتی مردم شده است.

به گزارش میرملاس، نورمحمد فردی بیرانوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: تا سال ۹۲ در شهرستان کوهدشت ۳۲ روستا دارای گاز بودند که هم‌اکنون تعداد روستاهای گازرسانی شده این شهرستان به ۸۴ روستا رسیده است.
وی افزود:  در حال حاضر کار گازرسانی به ۲۱ روستای شهرستان کوهدشت با محوریت روستای اشتره گل گل که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت گاز در حال اجرا می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه کشور به ۵ اقلیم تقسیم شده است، بیان کرد: نرخ محاسبه گاز شهرستان کوهدشت که در یکی از این اقلیم‌ها قرار دارد از ۳ به ۲ رسیده که این امر منجر به نارضایتی مردم شده زیرا با این کار گاز گران‌تر شده است.
فرماندار دوره چگنی نیز در این جلسه اظهار داشت: شهرستان چگنی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان لرستان در بحث گازرسانی به روستاها عقب است.
قدرت‌اله ترابی‌نژاد  عنوان کرد: انتظار داریم سرعت گازرسانی به روستاهای این شهرستان تسریع پیدا کند همه روستاها از نعمت گاز برخوردار باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. شرکت گاز استان لرستان باشتاب بیشتری در حال خدمات رسانی می باشد .که جای تقدیر وتشکردارد-وهمجنین از مسیولین خدمتگزار به نظام جمهوری اسلامی تشکر می شود.التماس دعا

  2. حالا نارضایی رو که خبر دادید ولی نگفتید چه اقدامی جهت رضایتمندی انجام دادید

  3. نارضایتی؟؟؟؟؟؟
    بابا مملکت اسلامیه این حرفا چیه؟؟؟؟
    کدوم نارضایتی؟؟؟؟؟
    اونو به من نشون بدید……

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.