تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

گودرزی: اینجانب به اتفاق ۷ نماینده دیگر استان خواستار برکناری مدیر کل آموزش و پرورش استان شدیم و با موافقت وزیر، مدیر کل برکنار شد/ سرپرست جدید «وقت کشی» می کند

  • کد خبر : 94892
  • 20 بهمن 1395 - 19:22

به گزارش میرملاس نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: اسنادی را منتشر خواهم کرد که به نفع خیلی ها نخواهد بود. عباس گودرزی افزود: از روزی که توسط مردم انتخاب شدم وعده دادم تعدادی از مدیران را که چوب خطشان پر شده و از ظرفیتهای دستگاه دولتی جهت تبلیغات برای کاندیدای خاصی استفاده کرده اند […]

گودرز

به گزارش میرملاس نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: اسنادی را منتشر خواهم کرد که به نفع خیلی ها نخواهد بود. عباس گودرزی افزود: از روزی که توسط مردم انتخاب شدم وعده دادم تعدادی از مدیران را که چوب خطشان پر شده و از ظرفیتهای دستگاه دولتی جهت تبلیغات برای کاندیدای خاصی استفاده کرده اند باید ترک پست کنند.

وی تصریح کرد: در حالی که اعتماد مردم بزرگترین سرمایه یک کشور است متاسفانه برخی از مدیران عملکردشان به اعتماد ملت آسیب می رساند.گودرزی گفت: از همان روزهای اول همواره اعلام نمودم هرکجا اجازه ندهند یا مانع ایجاد کنند موضوع را به مردم گزارش خواهم داد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: از همان روزهای اول، موضوع آموزش و پرورش بروجرد دنبال شد و در جلسات متعدد مطالبه مردم و فرهنگیان بروجرد به وزیر منتقل شد. وی گفت: با پیگیری های متعدد جهت بررسی موضوع، تیم ویژه بازرسی به آموزش و پرورش بروجرد اعزام شد.

وی با بیان اینکه گزارش بازرسان، عیناً ادعای ما که همان مطالبه به حق مردم و فرهنگیان بود را تأیید نموده است ،افزود: پس از گزارش بازرسان، وزارتخانه وعده داد تا ظرف یک ماه خواسته مردم عملی گردد، اما قبل از یک ماه مقرر، وزیر آموزش و پرورش برکنار شد و وزیر جدید آموزش و پرورش قول داد خواسته و مطالبه مردم را اجرایی نماید اما مدیر کل استان در این راستا اقدام موثری نمی نمود.

گودرزی اظهار داشت: نهایتا در نامه ای به وزیر، با ۸ امضاء (اینجانب از بروجرد به اتفاق ۷ نماینده مردم دیگر شهر های استان) خواستار برکناری مدیر کل آموزش و پرورش استان شدیم و با موافقت وزیر، مدیر کل برکنار و سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش منصوب شد.

وی گفت: متاسفانه حداقل دو ماه است که آموزش و پرورش استان تحقق این مطالبه به حق مردم و فرهنگیان را از امروز به فردا و از این هفته به هفته بعد موکول می کند و با وقت کشی بر پیکره ی آموزش و پرورش آسیب مضاعف وارد می کند. وی تصریح کرد: مطمئناً تغییر و تحول در آموزش و پرورش بروجرد خواسته به حقی است که در صورت عدم تحقق، هزینه های سنگینی را بر پیکره آموزش و پرورش وارد خواهد نمود…

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سوال اینجاست چرا وزارت آموزش و پرورش به گزارش بازرسان خود و اظهارات و تصمیمات اتخاذ شده خودشان عمل نمی کند؟!آیا وزارتخانه ای که اسیر فشارهای سیاسی شود می تواند در رسالت بزرگ آموزش و پرورش موفق باشد؟

وی گفت: قطعا در صورت فرصت سوزی های بیشتر وزارت آموزش و پرورش در جلوگیری از تحقق مطالبه جدی مردم و فرهنگیان بروجرد، اسنادی را منتشر خواهم کرد که به نفع خیلی ها نخواهد بود و در صورت لزوم، گندم نماهای جو فروش را به مردم معرفی خواهم نمود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. اقای نماینده بهتر است بدنبال مطالبات مردم در جهت احیای زیرساخت های استان باشید نه تغییر و تحول
    البته فقط توان امثال شما در همین حد است
    یقین بدانید استان لرستان از این به بعد مدیری به شایستگی دکتر کریمی فر نخواهد دید و بزودی خواهید فهمید که جایگاه ایشان بالاترین از استان لرستان بود.

  2. از خدانظر دریکوند انتظار داریم در مقابل این نماینده های افراطی محکم بایستد و از مواضع دولت تدیر و امید دفاع کند.
    آقایانی مانند گودرزی، ملکشاهی راد، ملکشاهی کوهدشت و کاظمی پلدختر بهتر است بدانند که دولت تدبیر و امید بر روی کار است نه قالیباف!

    • گودرزی در تاریخ ۹ آذر ۹۵ (حدود ۲۰ روز قبل از تغییر کریمی فر) در دیدار با مدیر کل وقت آموزش و پرورش  استان لرستان گفته: آموزش و پرورش لرستان تعامل بسیار خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته و به واسطه این تعامل، بسیاری از مسائل و مشکلات مردم مرتفع گردیده است!
      خدایا از دو رویی به تو پناه می بریم…

  3. آقای گودرزی حالا خود شما چند میلیارد سرمایه برا شهرستانت جذب کردی!؟چند کارخانه صنعتی آوردی!؟ سعی کن بیشتر به این موضوع فکر کنی داداش/

  4. دیگه چه خبرا اقای گودرزی؟

  5. باسلام عرض ادب
    بنده چندسالی است که میهمان مردمان خونگرم بروجرد هستم و در ازمون استخدامی قبول شده ام(به لطف خدا و بی منت از غیر خدا).
    از وقتی که ایشان وارد عرصه سیاست شد ه اند و بازیگر بازیگردانان پشت پرده شده اند چیزی بجز افراط گرایی و دو دستگی‌ و بر هم زدن اتحاد بین ساکنان شهر انجام نداده اند و به اصطلاح بین لر و بروجردی جدایی خاصی قائل است و مستندات این عرض در سخنرانی هایش به کرات تکرار شده است و موجود می باشد. در حالی که ایشان از اهالی روستای دودانگه سربند که اصالتا جزئ از اراک هست. می باشند.
    عرض بنده اینست که آقای گودرزی
    رای اوردنت که جای سوال است بماند. ایا مخالفت با فرماندار جدید که پیش چشم مردم کارها را در حد خوان پیش میبرد راضی کننده نبود که الان چوب لای چرخ اموزش و پرورش می کنید….
    کی میخواهی دلسوز مردم شوی و کاری برایشان انجام دهی به جای کاشتن بذر نفاق و گسستگی در بین کصفوف مردم و ادارات؟
    از شما خواهشمندم که بجای این کارهای دور از رسالت خود به درد این مردم بیچاره که با ۴۰۰۰۰۰ نفر جمعیت دو بیمارستان دارند و از متوسط کشوری هم پایینتر است و هزاران درد دیگر و دیگر… رسیدگی کنید.
    برادر گودرزی طبق گفته ی مولایمان علی علیه السلام اعتدال را پیش بگیرید و آخرت خود را زر و زور دنیا معامله نکنید.
    موفق و پیروز باشید

  6. جناب دریکوندی شیر مرد اصلاحات بیدی نیست که با این بادها بلرزد زنده باد اصلاحات زنده باد دولت تدبیر زنده باد صی مخان

  7. جناب آقای گودرزی وظیفه ذاتی .و قانونی شما قانون گذاری است .حالا اگه دلسوز دو آتشه مردم بروجرد شده اید برای جوانان بیکار وکارهای زیر بنای انرژی خود را صرف کن ؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. واقعا هر که حقیقت رابگید تلخ است ای نماینده از شما دفاع میکند

  9. همه کامنت های بالا از روی منعفت شخصی نوشته شده ،اکثر مردم به انحصار گرایی رای نداده اند ،خواهان تغییر وهوای تازه هستند ،در کوهدشت کانون قدرت تشکیل شده ،شرکت سهامی مدیریتی خدماتی معاونتی بی ربط با اموزش پرورش با سواستفاده وموج سواری حاکم بر اموزش وپرورش شده ،تربیت تعطیل شده ،اکثر معاونین پرورشی لغو ابلاغ شده وبه جای انان اشخاص با مدرک غیر مرتبط تبدیل شده توسط کانون قدرت،ابلاغ معاونت گرفته ومربیان اصلی مازاد هستند ،انحصار گرایی در کوهدشت از دولت تدبیر استفاده ابزاری می نماید ،حلقه سو استفاده،بی نظمی ،سر در گمی ،عدم مسولیت در کوهدشت کامل شده وبه ان افتخار می کنند

  10. آقای کریمی فر مدیری توانمند و خداترس که خود رو بازیچه دست شما نکرد.ان شااله هرجا که هست موفق و موید باشه

  11. آقای نماینده اگر مدیران اصولگرای حامی شما منصوب شوند آسیب های موجود که شما از آن نام برده اید مرتفع می شوند؟ آقای به اصطلاح قانون گذار شما با آن ۷نماینده بهتر است در کار قوای دیگر دخالت نکنید احتمالا یکی از آن ۷نفرنماینده رومشکان بوده

  12. اینم مثل هم طیفی هاش چیزی در چنته ندارند جز اتهام زنی و بگم بگم هاشون شرم باد شرم

  13. باعرض سلام خدمت نمایندگان محترم اصوالگرا استان ۸+۱ لطف کنید بجای این تغییر ات وعزل نصب ها فکری اساسی بکنید .این صندلی های که شما به انان متکی هستید چندین بار منصب دار افراد متفاوتی بودن این مدیر هم میرود یکی دیگه هم میاد ولی آش همان آش کاسه همان کاسه بیایید از پایه شرو کنید اتفاقا بهترین مدیر اقای کریمی بوده

  14. برادر فرهنگی خبر رو درست بخون.
    ۸ نماینده نامه زدن (گودرزی از بروجرد به اضافه ۷ نماینده دیگر از استان ) یعنی سید محمد خان بیرانوند هم بوده است و فقط علائدین بروجردی که همیشه منفعل است امضا نکرده. شما چه معلمی هستی که اخباررو هم درست نمیخونید.
    عزیزان اصلاح طلب ، بیرانوند تنها نماینده اصلاح طلب لرستان هم امضا کرده است

  15. یک سوال از نماینده بروجرد.در کجای قانون اساسی البته اگه ان را قبول داشته باشید.عزل و نصب و فشار بر دولت وظیفه یک نماینده است.در کجای دنیا نماینده پارلمان تنها هدفش برداشتن و نصب کردن مدیران است.شما وظیفه اصلی نظارت بر اجرای صحیح قانون را دارید نه چانه زنی برای گرفتن پست و دادن آن به برخی دیگر.جناب گودرزی جای تاسف داره شما نمایندگان این استان تمام انرژی خود را صرف این امورات غیر مرتبط می کنید.

  16. جناب هوار.زمانی در ۷ اسفند اعتماد مردم غارت شد شما کجا بودی…………….

  17. خسته نباشید واقعا هنر کردید
    شما نماینده های استان باید به فکر استیضاح وزیرا باشید که هیچ طرح و برنامه ای واسه استان ما ندارند. نه برکناری یک مدیر استانی یا شهرستانی

  18. سلام.نماینده عزیز بروجرد.شما هم که دارید مماشات میکنید.هرچه دارید رو کنید.شل کن و سفت کن برای چیست؟شما میخواهید اگر کار بر وفق مرا د نبود آنوقت رو کنید.این را چه بنامیم؟

  19. جناب اقای ۱۳۹۰من همان زمان درحال رای دادن به کاندید اعتدال بودم ،در ضمن شما می فرمایید یا انحصار گرایی وفتنه پیرو ز شود یا تقلب شده،بدان غارتگران همان فتنه گران وانحصار طلبانی هستند که در این خطه با تدبیرورای مردم همیشه محکوم به شکستند

  20. جناب آقای ناصری وقتی جوانان بروجرد بیکار هستند چطور شما مهمان مردم بروجرد شده‌اید و در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به کار شده‌اید؟ مگر این شهر قحط ‌الرجال است که شما در آنجا مهمان شوید؟
    روش آموزش و پروش لرستان در دهه اخیر این گونه بوده که نگذارد بروجردی‌ها در سیستم دولتی وارد شوند و حق جوانان این شهر را عموما به شهرهای شما می‌دهند و حق شهرهای شما رو خرم‌آباد می‌برد که در نهایت نگویند شهر ما پرشده از خرم‌آبادی‌ها
    دقت کنید: معلمان شما خرم‌آبادی معلمان ما کوهدشتی و … سهم بروجرد هیچ
    پس انتقادی به نماینده شهر ما که صدای مردم شهر ما را فریاد می‌زند نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.