تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ثبت‌نام الکترونیکی اعضای خانه مطبوعات لرستان آغاز شد‌

  • کد خبر : 94966
  • 21 بهمن 1395 - 16:14

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان گفت: ثبت‌نام اعضای خانه مطبوعات استان ‌به روش الکترونیک از ۲۰ بهمن به مدت ۱۰ روز آغاز شده است

image_800_364

 

به گزارش میرملاس، کیانوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به آغاز ثبت‌نام اعضای خانه مطبوعات استان لرستان به روش الکترونیک اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به تصویب اساسنامه جدید، افرادی که درخواست عضویت در خانه مطبوعات لرستان را دارند باید به سایت کشوری خانه مطبوعات مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه کلیه افرادی که اخیراً در سایت خانه مطبوعات استان ثبت نام و برای این کار مدارک ارسال کرده‌اند نیز باید در سایت ثبت نام کنند افزود: علاوه بر کلیه اعضای خانه مطبوعات استان، افرادی که قصد نامزدی در انتخابات هیئت مدیره را دارند نیز ابتدا باید در سایت خانه مطبوعات کشور ثبت نام کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان عنوان کرد: مدیران مسئول و خبرنگارانی که دارای شناسه در سایت جامع رسانه‌های کشور یا E-rasaneh هستند اطلاعات‌شان در سامانه خانه مطبوعات وجود دارد اما لازم است آن‌ها نیز به این سایت مراجعه کرده و درخواست عضویت ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه اعضای خانه مطبوعات و فعالان رسانه ای استان برای عضویت در خانه مطبوعات کشور فقط به سایت www.khanehmatbooat.ir باید مراجعه کنند، بیان کرد: مهلت ثبت نام در این سایت تنها ۱۰ روز و از تاریخ ۲۰ تا ۳۰۰ بهمن تعیین شده است.

رستمی گفت: با توجه به اینکه ثبت نام در این سایت نیازمند «گواهی سوء پیشینه» است و دریافت این گواهی به اقداماتی نیاز دارد توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: افراد هنگام ثبت‌نام در سایت خانه مطبوعات برای دریافت «سوابق بیمه» باید به سایتsabeghe.tamin.ir مراجعه کنند و منظور از «سوابق شغلی» معرفی نامه یا حکم و مسئولیت از رسانه مربوطه است

مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان خاطر نشان کرد: متقاضیان هنگام ثبت نام باید دقت کنند تامراحل عضویت در خانه مطبوعات تا پایان دریافت کد پیگیری انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.