تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نماینده خرم آباد: عملکرد مدیریتی باعث شده که سهم واقعی اصلاحات در لرستان زمین بماند

  • کد خبر : 95021
  • 23 بهمن 1395 - 14:01

نماینده مردم خرم اباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از گفت: باپیگیری‎های انجام شده، اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی به لرستان تخصیص یافته است . وی با بیان اینکه با موافقت کمیسیون تلفیق اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی به لرستان تخصیص یافت،اظهار داشت: خود را نماینده همه مردم لرستان می دانم.  وی گفت: در نطق‎های خود […]

صیدمحمدخان بیرانوندی افزود: برای انتقال مشکلات و مطالبات مردم لرستان در مجلس آمادگی دارم و خوشبختانه در سایه انسجام و همکاری موجود بین نمایندگان شهرستان‎های لرستان در مجلس خواسته‎ها و مشکلات مردم به خوبی در حال پیگیری است.
بیرانوندی افزود: همه می گوییم شأن و شوکت نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود تنوع و تکثر نگاه در آن است اماگاه ناخودآگاه با رفتارهایی مستبد گونه حق دیگران را تضییع می‎کنیم.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی خاطر نشان کرد:   همگی باید در برابر قانون عالی و متعالی خود تسلیم شده و هنگامی‌که دیگری در میدان رقابت پیروز شد، رفتارهای استبدادی نداشته باشیم. وی  با اشاره به پیش رو بودن انتخابات سال ۹۶ افزود: این عرصه از انتخابات باید با شکوه و استحکام هرچه بیشتر برگزار شود.
وی گفت:  باید همچون همیشه در عرصه انتخابات منسجم‎تر عمل کنیم تا به نتیجه مطلوبی که شایسته استان لرستان و شهروندان لرستانی است دست یابیم.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :  عملکرد و مدیریت ما منجر به استفاده‌ی دیگری از فرصت ایجاد شده می‎شود و  آنچه موجب می‎شود که شرایطی رقم خورد که موجب نارضایتی ما است، چیزی خود خودرأیی، غرور و تکبر ما نیست.
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه گروه‎های سیاسی باید به صورت منسجم در کنار یکدیگر قدم برداریم و بدانیم که آنچه در تعامل به دست می‎آید، در فاصله دست‌یافتنی نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش گفت:انقلاب اسلامی ایران باید عرصه رقابت در خدمت رسانی باشد.بیرانوندی افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای یک قانون مترقی است و اگر عیب و نقصی هم دارد باید برای رسیدن به موفقیت به آن تن دهیم.وی تصریح کرد: وزن اصلاحات در لرستان بالای ۷۰ درصد است ولی متاسفانه عملکرد مدیریتی ما باعث شده که سهم واقعی اصلاحات در لرستان زمین بماند.
نماینده مردم خرم اباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیشرفت و ترقی انقلاب باید هزینه های هنگفتی بپردازیم البته تاکنون نیز هزینه های فراوانی در این راه پرداخته شده است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. درود دکتر ولی این حرفها رو به اقای استاندار بگید

  2. ای کاش به فکر سهم شهروندان حوزه ی انتخابیه هم بودید ؟!!

  3. ایشان نماینده عاقل ، باشعور و زیرک میباشند. بدون هیچگونه هیاهو و در کمال ارامش، تصمیمات معقول و از همه مهمتر سخنان معقول در صحن مجلس و در رسانهها میزنند. ای کاش نمایندگان دیگر نیز بمانند ایشان رفتار کنند و دست از تندروی و کارهای نابخردانه بردارند.

  4. ا چش نماینده مو سی چی چنینه وش بوت عینکی بزنه……

  5. جناب بیرانوند مگر نه همین بود که حنان فرهنگ وارشاد اسلامی و صفی خانی صنعت ،معدن با اسم اصلاح طلبی ویا حامی دولت تدبیر وامید مدیر شدند که متا سفانه دیری نپاید یار قسم خورده جبهه پایداری واصول گرایی شدند ودر انتصابات خود از این مشی سیاسی انتخاب کردند مردم خوب رصد می کنند اما افسوس از رنگ عوض کردن ونان به نرخ روز خوردن.

  6. همین ندانم کاریها وانتصابات رفاقتی است که جریان اصلاحات را زمین گیر کرده وروز به روز ضعیف تر می شود اگر این گونه نباشد انتصابات این دو مدیر نمی بایست خلاف جهت رای مردم به دکتر روحانی باشد که متا سفانه از حوزه استانداری پشتیبانی می شوند.

  7. انتصابات دست استاندار است مردم تماشاگر به وزیر صنعت ،ومعدن گفته شد بود که مدیر شما خلاف جهت دولت مدیرانش منصوب می کند که ایشان در جواب گفته بودند مدیر کل پیشنهاد شده استاندار است وای برما که هشتاد درصد لرستان به روحانی رای دادند ونتیجه رای مان بی اعتبار وهنک حرمت شدن طرفداران ایشان وارتقا اصول گرایان وجبهه پایداری خصو صا” در ادارت کل فرهنگ وارشاد وصنعت ،معدن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.