تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نماینده ولی فقیه در لرستان: تحقق شعار سال با انتخاب فرد اصلح در انتخابات صورت می‌گیرد

  • کد خبر : 96282
  • 15 فروردین 1396 - 10:24

آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد ضمن تبریک آغاز ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب فضیلت بسیاری دارد برای اینکه رجب ماه خداوند است و هر کس اعمال ماه رجب را انجام دهد جزو رجبیون قرار می‌گیرد. وی به روز ۱۲ فروردین مصادف با سوم ماه رجب و شهادت امام […]

آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد ضمن تبریک آغاز ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب فضیلت بسیاری دارد برای اینکه رجب ماه خداوند است و هر کس اعمال ماه رجب را انجام دهد جزو رجبیون قرار می‌گیرد.

وی به روز ۱۲ فروردین مصادف با سوم ماه رجب و شهادت امام هادی(ع) اشاره کرد و ضمن تسلیت شهادت این امام شیعیان افزود: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است و مهمترین هدف امامان ما نیز تشکیل حکومت اسلامی و حفظ جامعه اسلامی بوده است و ما باید خدا را شکر کنیم که این هدف ائمه در زمان فعلی ما به برکت مجاهدت‌های امام بزرگوار و خون شهیدان عملی شده و جمهوری اسلامی ایران تشکیل و در دوازده فروردین با رای مردم تثبیت شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ۱۲ فروردین روز پیروزی حکومت الله بر حکومت طاغوت است و ۱۲ فروردین روز عید ملی و مذهبی ما است و باید این ایام الله را گرامی بداریم.

میرعمادی به ۱۳ فروردین و روز طبیعت اشاره و تصریح کرد: استفاده کردن از نعمت‌ها مسؤولیت آور نیز هست و سلامت طبیعت و سلامت محیط زیست در این است که ما درختان و گیاهان را حفظ کرده و از بین نبریم.

وی ادامه داد: اگر بنا باشد هر نفری یک شاخه درخت را در ۱۳ فروردین بشکند باید بگوییم ۷۰ میلیون شاخه شکسته می‌شود و آیا این سزاوار است.

میرعمادی عنوان کرد: با توجه به وضعیت گرد و غبار و تغییرات جوی باید طبیعت را حفظ کرده و اگر کسی طبیعت را از بین می‌برد باید او را امر به معروف و نهی از منکر کنیم و بدانیم حفظ طبیعت یک وظیفه شرعی است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: درخت مظهر حیات است و انسان به وسیله این درختان زنده است و بنابراین اگر از نعمت‌های اللهی استفاده می‌کنیم باید آنها را قدر بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه بعد از ۱۳ فروردین و تعطیلات، کشور برای دو امر مهم انتخابات و تولید و اشتغال آماده می شود،تصریح کرد: در درجه اول انتخابات را در پیش داریم و ما در انتخابات سه هدف اصلی را دنبال می‌کنیم که اول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و دومین هدف نیز این است که انتخابات سالم و با رعایت کامل قوانین و به دور از تفرقه برگزار شود.

میرعمادی خاطرنشان کرد: کسانی که کاندیدای شورای اسلامی شهر هستند باید اخلاق را رعایت کرده و نباید وعده‌های دروغ به مردم دهند.

وی اظهار داشت: هدف سوم در انتخابات،انتخاب فرد اصلح است،یعنی کسی که به درد جامعه بخورد و در انتخابات ریاست جمهوری باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، کسی که به دنبال اشتغال بوده و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دنبال کرده و انگیزه داشته و پر تحرک باشد.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: در انتخابات شوراها با توجه به اینکه شهر شورا و آبادانی می‌خواهد باید کاندیداها با برنامه باشند و ما در انتخاب‌ها باید معیارهای صحیح را مدنظر قرار دهیم.

میرعمادی گفت: نام‌گذاری سال با توجه به نیاز اصلی کشور یعنی تولید و اشتغال و رفع بیکاری است و تحقق شعار سال با انتخاب فرد اصلح است.

نماینده ولی فقیه در پایان ۱۰ فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی را تسلیت گفت و عنوان کرد: آیت الله بروجردی نه تنها افتخار مردم لرستان بود، بلکه افتخار جهان اسلام و استوانه دین و معرف مکتب اهل بیت و بنیان‌گذار تقریب مذاهب بوده است و جهان از وجود ایشان بهره مند شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.