تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کرم محمدی: مشارکت در انتخابات علاوه بر یک وظیفه سیاسی و اجتماعی، یک تکلیف دینی و شرعی است

  • کد خبر : 96343
  • 19 فروردین 1396 - 12:20

به گزارش میرملاس «کرم محمدی» با اشاره به نام گذاری سال ۹۶ به اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با توجه به جهت گیری های رهبری برای دستیابی به رشد و توسعه پایدار با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، دولت یازدهم نیز با اولویت قرار دادن این مهم و تشکیل تیمی از افراد […]

به گزارش میرملاس «کرم محمدی» با اشاره به نام گذاری سال ۹۶ به اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با توجه به جهت گیری های رهبری برای دستیابی به رشد و توسعه پایدار با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، دولت یازدهم نیز با اولویت قرار دادن این مهم و تشکیل تیمی از افراد متخصص با تمرکز بر تمام جوانب، راهکارهای اجرایی شدن این موضوع را بررسی و ضمن انجام فعالیت ها و اقدامات مثبت، در فراهم سازی زیرساخت ها و ساماندهی شاخص ها و اولویت ها بسترسازی مناسبی انجام داد.

محمدی اظهار کرد: این دولت از ابتدا به دنبال رونق اشتغال و تولید داخلی بوده است و امروز نسبت به سال های گذشته شاهد رشد قابل قبولی در شاخصه های مختلف اقتصادی کشور هستیم اما نمی توان به آن بسنده کرد و باید با تلاش و کوشش بیشتر به اهداف بالاتر دست یافت.

فرماندار پیشوا اقتصاد پویا را متکی به تولید ملی دانست و افزود: مسئله اقتصاد مقاومتی عزم ملی مردم و مسئولان را می طلبد تا با مشارکت و همدلی، رشد و بالندگی اقتصادی کشور فراهم شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله مهم انتخابات در ۲۹ اردیبهشت سال جاری اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران، تنها نظامی است که علم اسلام‌خواهی واقعی را برافراشته و حکومتی را ایجاد کرده است که در کنار عنصر مقبولیت مردمی، واجد عنصر حقانیت دینی است و به همین لحاظ انتخابات در چنین جامعه ای، اهمیت بیشتری نسبت به جوامع دموکراتیک غیر دینی دارد و مشارکت در آن علاوه بر یک وظیفه سیاسی و اجتماعی، یک تکلیف دینی و شرعی است.

وی افزود: مشارکت در انتخابات گامی در راستای مطالبه حقوق شهروندی و دفاع از حق مسلمی است که هر ایرانی دارد چنانکه رهبر معظم انقلاب نیز به همین موضوع بارها اشاره کرده و فرموده‌اند: «این(انتخابات) یک حق و در عین حال یک تکلیف است”.

محمدی حقوق شهروندی را از اصول مهم یک نظام مردمسالار و مورد تاکید دین اسلام دانست و گفت: در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، منشور حقوق شهروندی برای اولین بار در دولت تدبیر و امید به عنوان یک سند ملی تدوین و از سوی ریاست محترم جمهوری رونمایی و ابلاغ گردید تا ضمن آگاهی بخشی به ملت در خصوص حقوق شهروندی و زمینه سازی لازم برای استیفا و ارتقای آن، بستر مشارکت مردم در تحقق این حقوق، بیش از پیش فراهم آید.

وی از مدیران ادارات، فعالان اجتماعی و سیاسی، ورزشکاران، اصحاب رسانه، اهالی فرهنگ و هنر و اقشار مختلف شهرستان پیشوا خواست تا در تبیین زوایای مختلف حقوق شهروندی در سطح این شهرستان تلاش کنند.

فرماندار پیشوا در پایان همدلی مردم و مسئولان را برای پیشبرد اهداف عالیه نظام ضروری دانست و گفت: وحدت و همدلی از رموز مهم پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم در ادامه راه نیز با محور قرار دادن این مهم از سوی مردم و مسئولان، شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 31در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : ۲۳
  1. ………………….در مورد انتخابات هیچی نگو

  2. کاش بودی و انتخاباتی مانند سال قبلا برگزار می کردی
    راستی قرنطینه ی ارای مجلست را چگونه چیده بودی ……………

  3. سلام آقای فرماندار خاطره خوبی از سرکار نداریم بهتر است چیزی نگی

  4. آقای محمدی تکالیف دینی و شرعی را برای مردم کوهدشت معنی کنید؟

  5. احسنت به جناب کرم محمدی که اینهمه نگران مشارکت مردم و ادای تکلیف دینی و شرعی و حراست از آرای مردم است….آفرین به شما که در رعایت حق الناس و نگهبانی از تک تک آرای مردم زبانزد خاص و عام هستید…هزارن مرحبا به شما که در تمام دوران مدیریتتان نگداشته اید حتی یک رای از آرای مردم گم و گور شود…من به شما و وجدان آسوده و کاملا راحتتان افتخار میکنم

  6. فقط رییس ستاد امامی خوبت کرد زد تو گوشت اونجا نیز یکی میزنه تو گوشت حواست باشه تخلف نکنی

  7. …………………تو نیز سرت از دین و شرع میشه

  8. واقعا گل گفتی!!!

  9. امیدوارم باز هم با عملکرد ……………………….. مردم ورامین را مانند کوهدشتی ها از انقلاب و شرکت در انتخابات نا امید نکنی چرا که مدیریت ………………….. جز ضربه به انقلاب فایده ای برای کشور ندارد و نخواهد داشت.

  10. آقای کرم خان محمدی فرمودی تکلیف دینی و شرعی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی از پیشوا چه خبر ؟

  11. واقعا که انتخابات عجیبی در کوهدشا برگزار کردی . برنده بازنده شد و بازنده برنده . حالا هم نظریه پرداز شدی . عجب روزگاری شده

  12. أصلا شما رو چه به اینکه در مورد شهر کوهدشت عزیز نظر بدی؛لطفا دخالت نکن جناب

  13. خدا می داند بالا دست نداری فقط خودت دونستی چی کردی مردم هنوز گیج عملکرد حضرت عالی و…..در اسفند ۹۴ هستند

  14. جناب آزاد بخت شما صرفآ جهت تجدید خاطرات ماجرا جویان اسفند ۹۴ از درج مطالب فرماندار فهیم وباتدبیر پیشوا بهره جسته اید فکر می کنید که مخاطبان شما به این موضوع واقف نیستن

  15. مشکل خودمونیم کرم محمدی هم یکی از اصلاح طلبانی هست که همیشه نیروی ارزشی اصلاحات بوده وخدمات زیادی را در دولت اصلاحات انجام داده تعصب بیجا وغیر اخلاقی آسایش وآرامش وخواب ما را گرفته است

  16. لطفا در مورد کسی که نمی شناسید اینجوری حرف نزنید .
    بنده از نزدیک در خدمت آقای محمدی بوده ام ، لیاقت ، شجاعت و هامت ایشان زبانزد مردم است

  17. درود بر برادر امانت دار و درستکار و حافظ رای مردم کرم محمدی. هیچ کسی در تاریخ دمکراسی مثل کرم محمدی از رای مردم دفاع نکرده، هیچکس مگر فقط باز هم خودش. لذا او همیشه در حافظه ی تاریخ توسعه سیاسی لرستان و کوهدشت خواهد ماند. ای کاش صد دیگر زنده باشد تا شاهد تشکگر نسل آینده از خودش باششدشدشد.
    یه ذره ………………. انتخابات مجلس در سال ۹۴ کوهدشت یعنی همانی چند ده هزار رای………..

  18. میشه گفت در رو با محمود براره.

  19. کسی میدونه پانصد میلیون چند تا صفر داره؟!

  20. واقعا آزادبخت از تو یکی بعید بود……چرا کامنت منو درج نکردی؟؟؟?؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

  21. جناب محمدی …………… بزرگ شما به اصلاحات و بازی با آبروی خودت چیزی نیست که از ذهن مردم کوهدشت به راحتی پاک بشه … درضمن ۵۰۰ تومن به نظرت چند نقطه داره ؟؟؟؟!!!!!!

  22. آخه تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا شرعی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگران انتخاباتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای از این مصیبت وای از این مصیبت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    آقای آزادبخت چرا درج کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. محمدی در حق مردم کوهدشت یک …………….. تاریخی رو انجام داد . چیزی که به این زودی از ذهن مردم پاک نمیشه . بهتراست ایشان به شمردن صفرهای عدد ۵۰۰ بپردازد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.