تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تبلیغات زودهنگام جرم است؛مدیران به نفع کاندیداها تبلیغ نکنند

  • کد خبر : 96357
  • 19 فروردین 1396 - 16:28

رئیس عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان بر ضرورت جلوگیری از تبلیغات زودهنگام انتخابات از سوی کاندیداها تاکید کرد.

به گزارش میرملاس، الهیار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به تبلیغات زود هنگام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستای لرستان اظهار داشت: کاندیداها باید رعایت قانون را در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه کاندیداها نباید تبلیغات زودهنگام داشته باشند و مراعات قانون را داشته باشند عنوان کرد: اگر این امر از سوی کاندیداها رعایت نشود هم در بررسی صلاحیت ها این امر لحاظ می شود و هم ممکن بوده از طریق دستگاه قضایی تحت پیگرد قانونی و قضایی قرار گیرند.

رئیس عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان با تاکید بر اینکه اگر کاندیداها مرتکب جرمی قرار گیرند به طور حتم تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند تصریح کرد: همچنین مسئولان ادارات و کسانی که شخصیت حقوقی دارند و مدیران نباید از شخصیت و جایگاه حقوقی خود به نفع کاندیدایی استفاده کنند.

ملکشاهی بیان داشت: همچنین امکانات اداری نیز نباید در تبلیغات به کار گیری شود چرا که اگر این امر اتفاق افتدد به طور قطع جرم بوده و جرم نیز قابل تعقیب از سوی دستگاه قضایی و همچنین شورای نظارت بر انتخابات خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۱
  1. یا خدا راس بو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.