تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

تجمع کارکنان پارسیلون خرم آباد برای قدردانی از مسئولان

  • کد خبر : 96427
  • 23 فروردین 1396 - 21:33

جمعی از کارکنان شرکت پارسیلون خرم آباد که تعداد آنها حدود ۴۰ تن بود با حضور مقابل استانداری لرستان از اقدامات مسئولان ارشد این استان قدردانی کردند.

به گزارش میرملاس، کارگران شرکت پارسیلون دلیل تجمع خود را حل ریشه ای مشکلات این واحد تولیدی و پرداخت معوقات خود توسط مسئولان لرستان اعلام کردند و با اهدای دسته های گل از تلاش مسئولان به ویژه هوشنگ بازوند استاندار قدردانی کردند.
اواخر سال گذشته بود که مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از رفع مشکلات پارسیلون و پرداخت مطالبات و حقوق معوقه کارکنان و کارگران این شرکت خبر داد.
وی افزود: کارگران پارسیلون حدود ۱۴ ماه حقوق معوقه و حدود ۱۹ ماه مشکل بیمه ای مربوط به سال های گذشته داشتند که رفع این مشکلات به طور کامل در حال انجام است.
غضنفری یادآور شد: بعد از برگزاری جلسات مکرر ستادهای تسهیل، اقتصاد مقاومتی، شورای تامین و شورای نظارتی در خصوص رفع مشکلات واحد عظیم و اثرگذار پارسیلون، خوشبختانه کنسرسیومی متشکل از بانک های عامل و شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند با همت استاندار و همه دستگاه های نظارتی و بانک های عامل اجرا شد.
شرکت پارسیلون خرم آباد(سهامی عام ) به عنوان بزرگترین تولید کننده الیاف فیلامنت نایلون و گرانول پلی آمید ۶ در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد که در دهه ۸۰ پس از واگذاری به بخش خصوصی دچار رکود و بحران شد.
این شرکت در سال ۱۳۶۳ به بهره برداری رسید و ظرفیت تولید سالانه آن ۱۴ هزار تن انواع نخ نایلون خام و استرچ و یکهزار تن گرانول پلی آمید ۶ اعلام شد.
محصولات پارسیلون در صنایع تکسچر ایزینگ، بافندگی کتن و راشل، گردباف، تولید نخ تور ماهیگیری، جوراب بافی، شیلنگ، لاستیک و انواع قطعات پلاستیکی مهندسی مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.