تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

حنان: آن‌قدر که علیه من هجمه بود علیه رئیس جمهور نبود

  • کد خبر : 96454
  • 24 فروردین 1396 - 7:56

به گزارش میرملاس مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: بیش از ٣٠٠ کنسرت در استان از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید برگزار شده است. حمید رضا حنان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستان افزود: در حالی که در برخی استان های کشور با موضوع لغو کنسرت […]

به گزارش میرملاس مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: بیش از ٣٠٠ کنسرت در استان از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید برگزار شده است. حمید رضا حنان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستان افزود: در حالی که در برخی استان های کشور با موضوع لغو کنسرت و رویداد های موسیقی مواجه هستیم، خوشبختانه در استان لرستان و با نگاه درست مسئولین ارشد استان از جمله استاندار، نماینده ی ولی فقیه، فرمانداران و سایر مسئولین، این کنسرت ها بدون هیچگونه حاشیه ای برگزار و با استقبال چشمگیر علاقه مندان مواجه شده است.

وی با اشاره به برگزاری ارکستر ملی در لرستان گفت: در این رویداد بزرگ که برای اولین بار از تهران خارج شده و در یکی از استان های کشور برگزار می شود عصاره و چکیده ی نوازندگان برجسته ی کشور حضور دارند که می تواند موجب تعامل هنرمندان استان با سایر مناطق کشور و همچنین آشنایی نوازندگان و هنرمندان موسیقی استان با سازهای ارکسترمی شود.

وی تصریح کرد:  همان طور که قول داده ام برای ساز و آواز تا راز و نیاز برنامه دارم . مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در ساز و آواز رتبه اول شدیم و در راز و نیاز هم اول!

وی با بیان اینکه صدا و سیمای ما در لرستان این افتخار اداره کل ارشاد را منتشر و پخش نکرد،اظهار داشت: این موفقیت ها متعلق به لرستان است و می بایست به نحو مطلوبی اطلاع رسانی می شد.

وی با بیان اینکه حقوق هیات علمی دانشگاه از وقتی مدیر شده‌ام قطع شده است،گفت: تنها مدیر کل جمهوری اسلامی هستم که یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم .مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان  ادامه داد: آن‌قدر که علیه من هجمه بود علیه رئیس جمهور نبود!

مدیرکل ارشاد استان لرستان گفت:رسالتم دفاع از حوزه فرهنگ و هنر است. خوشبختانه برای برگزاری این‌گونه برنامه‌ها بسترسازی مناسبی انجام داده‌ایم و استاندار نیز حمایت قاطعی از برنامه‌های فرهنگی و هنری دارد.وی همچنین گفت که لرستان نه تنها به عنوان پایتخت موسیقی ایران بلکه فرا تر از آن می‌تواند مطرح باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. کسی نیست بگه اقای حنان مستندات امار بده آمار فله ای چرا میدی چرا بقیه مزایای حقوقت نمیگی اضافه کار هر ماه بیست رئز ماموریت و ….. ده شهرستان تعطیل کردی شما نمیشه بگین در سال ۹۵ چقدر اعتبار به شهرستانها دادی آیا هرسهرستان دومیلیون بیشتر دادی اقای استاندار از فرماندارنت بیگیری کن ارشاد چقدر به شهرستانها داده

  2. با اینکه از خبرگزاری هااخبار را رصد میکنم، اما به نظرم دکتر حنان فردی لایق میباشد! اگر دکتر روحانی رای بیاره ایشان، فردی شایسته برای سکاندار وزارت فرهنگ میتواند باشد.

  3. سازوآوازبارازونیاز!منافات دارد،خرافات رابدوربریزید!…………

  4. آقای شاکرمی عزیز وقتی آقای حنان شدوزیر ارشاد چطوره شما هم مدیر کل ارشاد لرستان بشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.