تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

حمایت قاطع «محمد آزادبخت» از دکتر حسن روحانی/ اشاره به حواشی انتخاب مسئولین «ستاد دکتر روحانی در کوهدشت»

  • کد خبر : 97172
  • 15 اردیبهشت 1396 - 19:24

به گزارش میرملاس «محمد آزادبخت» از اصلاح طلبان سرشناس با صدور بیانیه ای در مورد انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر و روستا به حمایت قاطع از دولت «تدبیر و امید» پرداخته است. این بیانیه به شرح زیر است: مردم فهیم و بزرگوار دیار طرهان بزرگ با سلام و عرض ارادت در […]

به گزارش میرملاس «محمد آزادبخت» از اصلاح طلبان سرشناس با صدور بیانیه ای در مورد انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر و روستا به حمایت قاطع از دولت «تدبیر و امید» پرداخته است. این بیانیه به شرح زیر است:

مردم فهیم و بزرگوار دیار طرهان بزرگ با سلام و عرض ارادت در آستانه فرایند دو انتخاب مهم و سرنوشت ساز قرار داریم برخورد لازم میدانم در سه مورد ذیل دیدگاه خویش را به محضر شریفتان تقدیم نمایم.
انتظار می رود مورد امعان نظر قرار گیرد.
۱-  چرا  دوباره به دولت تدبیر و امید اعتماد کنیم؟
این دولت در برهه ای از تاریخ انقلاب زمام امور را به دست گرفت که با بی تدبیری و سوء مدیریت دولت قبل، با صدور قطعنامه های متعدد شورای امنیت اجماع جهانی علیه امنیت ملی شکل گرفته و ایران به عنوان کشوری که مخل نظم و امنیت جهانی است معرفی شده بود، فضای نا امنی بر  سرمایه گذاری خارجی و حتی داخلی سایه افکنده بود شیرازه برنامه ریزی کشور از هم پاشیده، تلاطم اقتصادی باعث رشد منفی گردیده، تورم لجام گسیخته، فساد اقتصادی و اختلاس های نجومی همه را حیرت زده کرده بود، در دوران تحریم، نفت و گاز میادین مشترک ما با کشور های حوزه خلیج فارس به یغما میرفت و صد ها نابسامانی دیگر که خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

با هدایت رهبر معظم انقلاب و درایت تیم خردمند هسته ای این دولت که رهبر فرزانه آنها را فرزندان انقلاب نامید و با پایداری و مقاومت مردم هوشیار ایران و توانمندی و آمادگی دفاعی کم نظیر ارتش و سپاه و بسیج مردمی نه تنها برنامه توطئه ی جنگ ویرانگر دیگری همانند جنگ تحمیلی خنثی شد، بلکه فضای امید،  آرامش و امنیت بر کشور حاکم شد. اجماع جهانی علیه امنیت کشور از هم پاشیده، نهال امید کاشته، رشد منفی اقتصادی مثبت شد و با تداوم این دولت درخت امید و توسعه به بار خواهد نشست. و قطعا این دولت با شناسایی نقاط ضعف خویش و بکار گیری نیرو های توانمند و طرد فرصت طلبان از پیکره خویش و جلو گیری از اتلاف سرمایه های کشور در برآوردن انتظارات و امید های بر حق مردم در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در فضای امن موفق خواهد شد.
مع الوصف ما مردم این دیار همراه و همگام  با مردم سراسر ایران، علارغم زخم عمیقی که از طرف برخی کارگزاران محلی معزول و غیر معزول این دولت بر جان خویش داریم مصالح ملی کشور و انقلاب را ترجیح داده و با تمام وجود از انتخاب مجدد دکتر روحانی حمایت میکنیم. تا ریشه نهال امید خشکانده نشود.
۲- انتخاب پنجم شورای شهر:
شکی نیست که شورای اسلامی شهر یک مجلس محلی است و اعضای آن باید امین ترین، متعهد ترین، و متخصص ترین افراد باشند و این محقق نمی شود مگر اینکه ما فقط به تعصب طایفه ای اکتفا نکنیم و به لیستی هفت نفره از اصلح ترین آنها رای دهیم.
ضمن ابراز تاسف از رد صلاحیت سیاسی تعدادی از فرزندان عزیز این دیار و امید به تایید صلاحیت آنها در مراجع بالاتر، ما با استفاده از تجربه موفق اجماع در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ و با همفکری افراد دلسوز در حال طی کردن روند اجماع هستیم و در صورت موفقیت لیست را اعلام خواهیم کرد.
از همه ی نخبگان فکری و سیاسی هم فکر و حماسه ساز ۷ اسفند ۹۴ انتظار راهنمایی، همفکری و پشتیبانی داریم تا با توکل بر خدا لیست ۷+۱ را برای انتخاب دوازدهم و انتخاب پنجم عرضه نماییم.
۳- حواشی انتخاب رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در کوهشت

با عنایت به نشر خبر تفرفه انگیز یکی از سایت های محلی در مورد رئیس ستاد مرکزی در شهرستان کوهدشت و ایجاد جو تنش زا در میان حامیان دکتر روحانی لازم دانستم که در این مورد شفاف سازی صورت گیرد.
قبل از انتخاب آقای دکتر بیرانوند به عنوان رئیس ستاد مرکزی استان بنده با مشورت بسیاری از دوستان و با هماهنگی با حاج مصطفی آزادبخت، برادر ارزشی و ارجمندم جناب آقای یونس آزادبخت را قانع نمودیم که مسئولیت را بپذیرد. و ایشان نیز با احساس تکلیف قبول فرمودند. اما برخی از کسانی که در آن خبر فتنه انگیز ذکر شده بودند  و در سال ۹۲ در زمین رقیب اصلی دکتر روحانی با تمام توان بازی نموده و بعد از پیروزی بر سر سفره آماده شده دولت برآمده از حامیان واقعی، نشستند در این زمان نیز شخص دیگری را پیشنهاد دادند و زمانی که موفق نشدند با بد اخلاقی سیاسی عین بازی قبل و بعد از پیروزی دولت تدبیر و امید را این بار در باب انتخاب رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی تکرار کردند.
عزیزان همراه و همفکر ما با دوستان سابقی که به هر دلیل در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ به ما رای ندادند اما با فرایند آنچنانی آن انتخابات موافق نیستند، کینه ای نداریم و دست مودت و برادری را به سوی آنها دراز میکنیم و همراه هم در خلق حماسه ی حضور دوازدهم و پنجم سهیم خواهیم بود ولی هرگز طراحان حقیقی و حقوقی نماینده ساز را نخواهیم بخشید. در عین حال اطاعت از قوانین جمهوری اسلامی را بر خود فرض می دانیم.

به امید برگزاری انتخاباتی شکوهمند و اعتماد آور و انتخابی عزت آفرین و  خردمندانه.
ارادتمند همه ی شما محمد آزادبخت

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 31در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۱
  1. بابا دست بردارید هنوز عقده باخت و به دل دارید زنده باد اسماعیل دوستی

  2. درود بر محمد آزادبخت منتخب مردم کوهدشت

  3. بسمه تعالی ماهیچ وقت کسانی که به عنوان نماینده دولت با مهندسان انتخابات ۷اسفند همکاری کردند رانمی بخشیم وامیدوارم باییروزی دکتر روحانی عاملین این عمل ناجوانمردانه برکنارشوند.

  4. استاد عزیزم
    داغ اسفند ۹۴ تا ابد بر دل همه ما میماند و از خداوند منان خواستاریم به سزای عملشان برسند
    ما تا پای جان برای شما و برای لیست ۷+۱ شما تلاش خواهیم کرد…

  5. درودبرشما استاد گرامی ودرودبرشرفتان

  6. درود بر منتخب واقعی طرهان بزرگ ما منتظر لیست شما هستیم بخدا

  7. آقای متعجب از عملکرد نماینده رومشکان حتما متعجبی تعجب نکن این دسته گل جناب دوستی بود
    ملکشاهی آگه مرده و حقیقت داشت حامی دولت تدبیر و امید البته به گفته دوستی بیاد و مثل آزادبخت عزیز ی بیانیه صادر کنه
    اصلاح طلبان حامی ملکشاهی طرف صحبتم با شماست دو راه پیش روی شماست
    اول اینکه نمایندتون برادریشو ثابت کنه و با صدور بیانیه از روحانی حمایت کنه بعد شما ادای ارث کنید از ستاد روحانی در کوهدشت
    راه دوم اینکه شما عزیزان با صدور بیانیه از ملکشاهی اصول گرا اعلام برائت کنید و به مسیری که اسفند ۹۴ از آن منحرف شدید برگردین

  8. از اینکه ما را مشمول عفو عمومی گروید واقعا تا ابد سپاسگزار و مدیون این همه لطف شما هستیم امشب دیگه راحت خواهیم خوابید

  9. جناب ازادبخت عزیز.جنابعالی هم در۷اسفند۹۴ مقصربودید :چون برنامه نداشتید وشما وهمفکرانتان می گفتیدفقط فلانی برنده انتخابات نباشدهرشخص دیگری به مجلس بروداشکالی ندارد واین بااهداف اصلاح طلبانه سازگاری ندارددوما “دربرنامه تبلیغاتی خود عنوان میکردید, که قصد کاندیداتوری نداشته اید وبخاطر کم لطفی که درحق یک کاندیدردصلاحیت شده وارد صحنه شده اید درصورتیکه ان کاندیدیکی ازمدیران دولت هزاره سوم بودنهایت لطف توسط دولت مهرورز به اوشده بود.حا لانیز بیانیه اتان جای تقدیر دارد. امبدواریم ضمن فراموشی کینه دوستان وهمسنگران قدیمی درجهت کمک به کاندیدای اصلاحات تلاش خود رامضاعف بنمایید .باامیدموفقیت.

  10. درود خدا بر مننخب مردم طرهان بزرگ و محبوب قلبها تا پای جان از لیست ۱+۷ حمایت میکنیم به امید پیروزی جبهه اصلاحات

  11. بابا یکی دست این آزادبخت رو بگیره ببره مجلس چند ساعتی بشینه رو صندلی نماینده…

  12. آقای آزادبخت زیاد خودت رو اذیت نکن فرقی نمی کنه که چه کسی رئیس ستاد روحانی باشه چون قطعاً دیگر رئیس جمهوری به نام روحانی نخواهیم داشت که شما نگران سهم خواهی و بهره برداری دیگران از آن باشید.

  13. انشاالله دور بعدی نماینده ارزشی شهرمان حاج مصطفی آزادبخت

  14. با سلام به استاد عزیز جناب آزادبخت ما پیرو فرمایش و شما و لیستی که اجماع بر روی ان صورت گرفته خواهیم بود .

    درود بر آزادبخت با شرافت و قهرمان

  15. جناب آزادبخت ۷+۱ شما سرنوشت همان ۶+۱ را دارد زیاد خودتو نگران نکن!!!

  16. آقای آزادبخت فکر میکند رای داشته نه بابا رای آقای کونانی بود که به ارث به شمارسید

  17. بسیار عالی و بجا بود جناب ازادبخت عزیز. به امید خدا دور بعد با ۷۰ هزار رای نماینده این شهر خواهید بود

  18. درود بر اذادبخت یک رنگ نه …………………………هفت رنگ

  19. خورشید حقیقت بر اوج آسمان ایستاده و چهره تذویر را نمایان کرده است. دیروز صحبت از اعتدال بود امروز که روز امتحان است ابرهای نفاق و دورویی خودنمایی میکند.تذویر و دورویی صاحب خویش را همانند کاه به این طرف و آن طرف میکشاند انگاه آن را بالا برده و نهایتا بر زمین میکوبد.

  20. محمد آزادبخت،از اصلاح طلبان سرشناس؟؟؟؟

  21. با اینکه کوهدشتی نیستم، اما صحنه بغض اقای آزادبخت که هیچ کس فریادرسش نبود را تا ابد فراموش نخواهم کرد. دردناک بود!

  22. آقای کوهدشتی
    به امید خدا پیروزی روحانی و خجالت شما را خواهیم دید

  23. جناب آقای متعجب و جناب به ظاهر اصلاح طلب ،آقای آزادبخت از نظر شخصیتی و خانوادگی و جایگاه بزرگی و ارزشمندی که در بین مردم دارد نیازی به مجلس ندارد.اونایی که به خاطر مجلس حق مردم رو نادیده گرفتن کسایی دیگرن که به خاطر رفتن به مجلس چه کارایی که نکردن.راه کج شان به منزل نخواهد رسید.بهتر است سرتان را از زیر برف در بیاورید تا واقعییت رو ببینید

  24. اقای ازادبخت شما در انتخابات ۸سال پیش با اون همه هجمه و سختی کجا بودید !!!!!!!

  25. آزادبخت باورش شده اون رای خودش بوده…

  26. آقای شهروند اگه نیازی به مجلس ندارند پس چرا بعد از چند سال هنوزم داره بحث میکنه!!!!

  27. به امید خدا ۱+۷ پیروز میدان خواهد بود و پشتیبان این لیست خواهیم بود

  28. جناب ناشناس باش تا صبح دولتت بدمد. با این فضاحتی که دولت محبوبتان به بار آورده و خون بیچاره فقیر را در شیشه کرده و کابینه ای پیر و فرتوت و دلال را بر گرده این مردم سوار کرده، دوباره رای آوردن را مگر فقط در خواب ببیند. بخواب لا لا

  29. جناب فرهنگی اینطور میگید ازادبخت رای خودش نبوده که انگار این رای و نظر مردم مال شماست و حمایت یکی مث شما باعث رای ازادبخت شده برادر عزیز مردم خودشون فکر دارن نظر دارن و اقای ازادبخت رو نماینده خودشون می دونن البته بعضی نماینده ساز ها فکر مردم رو غارت کردن. اگر امروز انتخابات باشه ما مردم طرهان باز هم در برگه رای نام محمد آزادبخت رو می نویسیم

  30. آقای کوهدشتی
    لازم نیست خون خودت را از این کثیف تر کنی حرص کمتر بخور
    کمتر از دوهفته دیگر معلوم میشه

  31. کوهدشتی جان
    انشالله رئیسی و قالیباف رئیس جمهور میشن و بیکاری در کوهدشت کمتر از شش ماه به صفر میرسه و فرصت های شغلی آنقدر زیاد میشه که از افغانستان و پاکستان مجبوریم نیروی کار وارد کنیم
    دوره روحانی و دولت پیرش تموم میشه و همه چیز ارزان میشه ، شغل فراوان میشه ، مردم از افسردگی بیرون میان دوباره برمی گردیم به دوران طلایی محمود!
    مبارک باشه انشالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.