تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نماینده الیگودرز: دولت آینده مکلف به ایجاد یک میلیون شغل در هر سال است

  • کد خبر : 97205
  • 16 اردیبهشت 1396 - 22:01

به گزارش میرملاس محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز  گفت: با توافق دولت و مجلس در برنامه ششم توسعه، هدف‌گذاری شد که دولت نرخ بیکاری را از ۱۲/۶ درصد تا پایان اجرای برنامه ششم به ۸/۶ دهم درصد کاهش دهد. نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری طبق برنامه ششم […]

به گزارش میرملاس محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز  گفت: با توافق دولت و مجلس در برنامه ششم توسعه، هدف‌گذاری شد که دولت نرخ بیکاری را از ۱۲/۶ درصد تا پایان اجرای برنامه ششم به ۸/۶ دهم درصد کاهش دهد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری طبق برنامه ششم توسعه مستلزم ایجاد ۹۷۰ هزار تا یک میلیون شغل در هر سال در کشور است، ادامه داد: مطابق با هدف‌گذاری انجام شده، دولت مکلف شد در زمان اجرایی شدن برنامه ششم ۵ میلیون شغل ایجاد کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: برنامه ششم توسعه یک میثاق ملی است که مصوب مجلس و به تائید شورای نگهبان رسیده و لازم‌الاجرا است.

به گزارش تسنیم؛ نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برای این هدف‌گذاری باید برنامه اجرایی ارائه کند، گفت: ظرفیت اقتصاد کشور به گونه‌ای است که امکان وجود ۵ میلیون شغل در کشور برای تحقق این هدف‌گذاری وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای نماینده شغل آن است که ردیف استخدامی داشتع باشد وماهیانه حقوق مستمروعیدی وپاداش نه هفته ای دوساعت کارکردن ویا کارکشاورزی ویااعطای ده یابیست میلیون تومان وام خوداشتغالی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.