تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

امام‌جمعه خرم‌آباد: با متخلفین احتمالی انتخابات، برخورد شود

  • کد خبر : 97694
  • 06 خرداد 1396 - 19:24

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این که در انتخابات تخلفاتی صورت گرفته که مسوولان و دست‌اندرکاران انتخابات در حال رسیدگی هستند، افزود: مردم انتظار دارند با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد. وی ادامه داد: در این انتخابات کوچک‌ترین موضوع امنیتی نداشتیم که این موضوع بسیار اهمیت دارد و […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این که در انتخابات تخلفاتی صورت گرفته که مسوولان و دست‌اندرکاران انتخابات در حال رسیدگی هستند، افزود: مردم انتظار دارند با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: در این انتخابات کوچک‌ترین موضوع امنیتی نداشتیم که این موضوع بسیار اهمیت دارد و نشانه سلامت و امنیت انتخابات بوده است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد همچنین با بیان این که رقیب مقابل حدود ۱۵ میلیون رأی داشت، اظهار داشت: تمکین کردن این نامزد نشانه پایبندی به انقلاب است و با این عمل اجازه ندادند همانند فتنه ۸۸ اتفاقاتی صورت گیرد و دل دشمنان نظام شاد شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی همچنین با بیان این که مسوولان نظام باید تقوای سیاسی داشته باشند، تصریح کرد: در زمان انتخابات اگر کینه‌ای به وجود آمده، اکنون باید به محبت تبدیل شود نه این که نیش زدن و تحقیر کردن ادامه پیدا کند!
وی اظهار داشت: انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم با مشارکت ۷۳ درصدی مردم برگزار شد و عظمت نظام و مردم را به رخ همگان نشان داد.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به این ‌که حضور مردم در انتخابات، جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی نظام است، افزود: حضور مردم، پشتوانه بزرگ نظام و انقلاب است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی همچنین با بیان این که بین نامزدهای انتخاباتی رقابت جدی وجود داشت، افزود: همان‌طور که دیدید و شنیدید، مطالبی در مناظره‌ها مطرح شد که به مصلحت نظام نبود و این گواه رقابت جدی و عمیق بین نامزدها بوده است.
وی در بیان داشت: آنچه مهم در این انتخابات مهم است، سربلندی مردم می‌باشد، مردم به نظام و رهبری اعتماد کردند و در رأی‌گیری حضور پیدا کردند.
 خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با بیان این که رهبر معظم انقلاب با درایت کامل از مردم خواستند که در انتخابات شرکت کنند، خاطرنشان ساخت: مخالفان هم اذعان داشتند که رهبر انقلاب هنر خود را نشان داده و مردم را پای صندوق‌های آمده‌اند.
منبع: یافته
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.