تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بروجردی: رئیس جمهور منتخب پاسخگوی حماسه باشکوه ۲۹ اردیبهشت باشد

  • کد خبر : 97699
  • 07 خرداد 1396 - 8:17

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به حضور پر شور و نشاط اقشار مختلف مردم در انتخابات پر شور ۲۹ اردیبهشت ماه، گفت: این حضور پرشکوه مسوولیت دولت منتخب بسیار سنگین‎تر کرد. وی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب ملت ایران باید طرحی نو در افکنده و با کابینه‎ای […]

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به حضور پر شور و نشاط اقشار مختلف مردم در انتخابات پر شور ۲۹ اردیبهشت ماه، گفت: این حضور پرشکوه مسوولیت دولت منتخب بسیار سنگین‎تر کرد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب ملت ایران باید طرحی نو در افکنده و با کابینه‎ای پر قدرت به مشکلات و دغدغه‎های مردم پاسخ دهد، به این ترتیب آقای روحانی باید در مقایسه با دوره پیشین ریاست جمهوری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بیکاری جوانان تلاش بیشتری داشته و پاسخگوی این حماسه با شکوه باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از انتخابات به عنوان نمایش عظمت و اقتدار ملت ایران یاد و تاکید کرد: حضور با شکوه و مثال‎زدنی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه که در سایه سیاست‎گذاری‎های کلان توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نتیجه رسید، به مهمترین خبر منطقه و جهان تبدیل شد.

بروجردی خاطرنشان کرد: بی‎شک پیروز واقعی این انتخابات ملت ایران بودند که اگر در صحنه حاضر نمی‎شدند، این رخداد به یاد ماندنی اتفاق نمی‎افتاد.

وی ادامه داد: حضور ملت در این عرصه مهم انتخاباتی نشان ‏دهنده اوج اطمینان آحاد مردم به ساختار و نقشه راه و نوعی عرض اندام در مقابل استکبار جهانی بود که به دشمنان تفهیم کرد، شما توان درک موقعیت‎های ایران را ندارید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران طی سال‎های گذشته طراحی‎هایی انجام دادند که همگی با شکست مواجه بود، آنها بارها و بارها همه شانس خود را علیه ایران آزمودند و این بار حضور با شکوه مردم ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه به آنها فهماند که با چه کشوری روبرو هستند.

بروجردی تصریح کرد: جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، انواع تحریم‎ها، تهدیدها و فشارهایی که همه و همه از سوی دشمنان به ملت ایران تحمیل شد، همگی در سایه اراده پولادین ملت به شکست انجامید.

وی سیاست‎گذاری کلان کشور توسط مقام معظم رهبری را عاملی برای درخشش ایران اسلامی در عرصه دموکراسی خواند و افزود: ملت ایران ملتی هوشیار، بیدار و آگاه نسبت به تحولات و وقایع روز است که در سایه رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه انقلاب به خوبی از توطئه‎های آمریکا آگاه و مطلع است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. یکی به این بابا بگه آخه به تو چه؟
    مگه تو و امثال تو بهش رای دادین؟

  2. جناب بروجردی به سرکار ربطی نداره واسه رییس جمهور تعیین وتکلیف کنی

  3. چرا ربط نداره مگه نماینده مردم در مجلس نیست وزبان مردم نیست مگر رییس جمهور نگفت من ریسس جمهور ۱۰۰ % مردم هستم شما کاسه از آش داغتر شدید

  4. ما چشم امید به این دولت بسته ایم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.