تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

اعتراض دادستان بروجرد به «سند ۲۰۳۰» و پاسخ فرماندار این شهر

  • کد خبر : 97772
  • 09 خرداد 1396 - 23:45

به گزارش میرملاس مصطفی جعفری ظهر دیروز در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مواد مخدر صنعتی را سوغات غرب دانست و اظهار داشت: با اجرای سند ۲۰۳۰۰ قصد دارند از مقطع ابتدایی پایه‌های خانواده‌ها را متزلزل نمایند که باید از این زمینه‌های نفوذ محافظت شود. وی با اشاره به اقدامات جدی دستگاه […]

به گزارش میرملاس مصطفی جعفری ظهر دیروز در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مواد مخدر صنعتی را سوغات غرب دانست و اظهار داشت: با اجرای سند ۲۰۳۰۰ قصد دارند از مقطع ابتدایی پایه‌های خانواده‌ها را متزلزل نمایند که باید از این زمینه‌های نفوذ محافظت شود.

وی با اشاره به اقدامات جدی دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مواد مخدر افزود: باید نهادهایی همچون آموزش‌وپرورش و دستگاه‌های ذی‌ربط وظایف قانونی خود را در این راستا انجام دهند بنابراین باید با همکاری بهزیستی محلات آلوده شناسایی و معتادان متجاهر جمع‌آوری شوند.

دادستان بروجرد با اشاره به فعالیت برخی کمپ‌های غیرمجاز در سطح شهر بروجرد عنوان کرد: با توجه به تعداد معتادان فعالیت این کمپ‌ها بدون مجوز فعلاً ادامه دارد از سویی کمپ‌های مجاز هم باید هزینه‌ای برای نگهداری معتادان دریافت نمایند.

علی‌ کورانی فر فرماندار بروجرد اظهار داشت: کسانی که تخصصی درباره موضوعی خاص ندارند نباید نسبت به آن اظهارنظر کنند چراکه این‌گونه اظهار نظرات به نفع شهرستان بروجرد نبوده و ممکن است تبعات سوئی به دنبال داشته باشد.

وی با تأکید بر کاهش حاشیه‌ها در شهرستان بروجرد افزود: باید همه در این زمینه کمک کنند تا برای گره‌گشایی از مشکلات مردم اقدام مؤثری انجام شود و تا آنجا که امکان دارد فضا برای این اقدامات مساعد شود بنابراین همه باید اولویت خود را در تولید، اشتغال، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد سرمایه‌های جدید قرار دهند.

فرماندار بروجرد بابیان اینکه هیچ موضوعی جز خدمت به مردم اولویت ندارد عنوان کرد: از هیچ‌کس پذیرفته نیست که با هر پشتوانه و جایگاهی در این مسیر قصد سنگ‌اندازی داشته باشد بنابراین باید با توجه به اقدامات اساسی و زیربنایی نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کرد.

وی مبارزه به مواد مخدر را موضوعی مهم برشمرد و بیان کرد: باید با نگاهی جامع به‌تمامی موضوعات در این زمینه همچون موضوعات آموزشی، پیشگیری و حفاظتی نسبت به مبارزه اقدام کرد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. باسلام به هم استانیهای ستمدیده ام
    گویا کسانی که وظیفه شان جلوگیری از جرم است برای اینکه پاسخگو نباشند موضوعات حاشیه ای را پیش می کشند همه شاید بدانند سند ۲۰۳۰ محاسن و معایبی دارد ولی نکند این همه معتاد را نتیجه سند مذکور می دانید؟آقایان دیگر بس است اعتیاد یک بلای جهانگیر است یک بیماری است و به بیمار دارو می دهند بیایید دنبال آن باشید که با حذف قاچاق و قاچاق فروش طرح سلامت معتادان را از طریق وزارت بهداشت با روشهای علمی پی بگیرید

  2. چه عجب!!!! بالاخره اقای کورانی فر عزیز برای یکبار هم ک شده جسارت ب خرج دادن و نقد کردند مایه امیده

  3. آیا اگر روحانی برنده نمیشد، کورانی فر جرات میکرد چنین حرفی برند؟

  4. آقای امین آزادبخت
    ………حالا که روحانی برنده انتخابات شده است می خواهد خود را سفت و سخت حامی روحانی قلمداد کند تا موقعیت خود راحفظ کند. آقای امین آزادبخت شرم داشته باش و همه پیامهایی که عین واقعیت است را درج کن و آنها راقیچی نکن

  5. ……… چرا کامنت های ناب را که علیه کورانی فر فرستاده میشه درج نمیکنی. میخواهی خوش خدمتی کنی که ازش امتیاز بگیری؟

  6. عجب ،دادستان مدعی العموم است پس کی حرف بزنه جناب کلای کونانی،ضمنن سند۲۰۳۰اگراجراشودکه حتماحضرت آقا نمیگذاردشک نکنیدریشه خانواده همه رادرمیاره وکسی مثل فرانسه اجازه وتعهدنداده اما خیانتکاران بنفش وهمرنگهای مجاهدین خلق اونو زیرزیرکی امضاکردن گرچه هیچوقت عملیاتی نمیشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.